Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic) | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4

Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic)

Sposób odblokowania: udaj się do lokacji Fabryka General Atomic (General Atomic Factory) (M7,4) i przedostać się do pomieszczenia "Test Area"

Test Area w Fabryce General Atomic - Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Test Area w Fabryce General Atomic

W budynku Fabryka General Atomic (General Atomic Factory) znajduje się jedno zadanie nieposiadające wpisu w dzienniku, za które zostaniesz nagrodzony zawartością sejfu w pomieszczeniu zadania, gdzie znajdziesz m.in. 3 rdzenie fuzyjne.

Pierwsze pomieszczenie - wyłącz radio - Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Pierwsze pomieszczenie - wyłącz radio

Aby rozpocząć zadanie udaj się na parterze do pomieszczenia z napisem na podłodze "Test Area". Dostaniesz się tam przechodząc przez halę produkcyjną. Wewnątrz poczekaj, aż głos umilknie i otworzą się drzwi do pierwszego pomieszczenia. Musisz wyłączyć radio.

W drugim pomieszczeniu podnieś pustą butelkę z szafki i przetransferuj ją do pluszowego misia w kołysce - Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry

W drugim pomieszczeniu podnieś pustą butelkę z szafki i przetransferuj ją do pluszowego misia w kołysce. Może pojawić się problem, jeśli wyszedłeś już wcześniej na piętro i wdałeś się w walkę z robotami. Wszelkie eksplozje mogą spowodować, że butelka będzie leżeć gdzie indziej w pomieszczeniu.

Klucz francuski - Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Klucz francuski

Trzecie pomieszczenie wymaga od ciebie usunięcia (zabrania) trzech niebezpiecznych przedmiotów. Są nimi klucz francuski na środku pomieszczenia, Arbaxo Cleaner na półce naprzeciwko telewizora, oraz maczeta w lodówce. Po wykonaniu tych trzech zadań sejf zostanie otwarty.

Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, 3x rdzeń fuzyjny