Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak szybko zdobyć legendarną broń kriolator? | FAQ - często zadawane pytania poradnik Fallout 4

Jak szybko zdobyć legendarną broń kriolator?

1 - Jak szybko zdobyć legendarną broń kriolator? | FAQ - często zadawane pytania - Fallout 4 - poradnik do gry
Pierwsze godziny spędzone z grą Fallout 4 wiążą się z koniecznością używania głównie słabszych broni - Jak szybko zdobyć legendarną broń kriolator? | FAQ - często zadawane pytania - Fallout 4 - poradnik do gry

Pierwsze godziny spędzone z grą Fallout 4 wiążą się z koniecznością używania głównie słabszych broni. Możesz jednak zastosować pewną sztuczkę, dzięki czemu już na bardzo wczesnym stadium rozgrywki wejdziesz w posiadanie jednej z najlepszych broni w grze. Mowa tu o kriolatorze (Cryolator), który składowany jest w Krypcie 111, a więc w lokacji, w której rozpoczynałeś grę. Zanim wyruszysz ponownie do krypty upewnij się, że podąża za Tobą Dogmeat (pies) - instrukcja przyłączenia zwierzaka do drużyny jest na jednej z poprzednich stron tego rozdziału.

Zjedź windą do Krypty 111 i przejdź do pomieszczenia Nadzorcy, czyli tego, w którym na początku gry musiałeś użyć terminalu żeby otworzyć bramkę. Odszukaj tu pokazaną na powyższych obrazkach zamkniętą skrytkę, w której jest kriolator.

Pies powinien udać się w stronę skrytki z legendarnym przedmiotem - Jak szybko zdobyć legendarną broń kriolator? | FAQ - często zadawane pytania - Fallout 4 - poradnik do gry
Pies powinien udać się w stronę skrytki z legendarnym przedmiotem

Zamek w skrytce ma mistrzowski poziom zabezpieczeń i teoretycznie musiałbyś tu użyć postaci na co najmniej 18. poziomie doświadczenia z rozwiniętymi zdolnościami otwierania zamków. Możesz jednak oszukać nieco grę i skorzystać z usług Dogmeata. Zwróć się w stronę zwierzaka i rozpocznij wydawanie mu poleceń. Nakaż konkretnie zwierzakowi żeby przeszukał okolicę w poszukiwaniu przedmiotów do zabrania. Dogmeat powinien wyruszyć właśnie w stronę skrytki z legendarną bronią (jeśli udał po się inny obiekt to ponownie wydaj mu polecenie).

Dogmeat przyniesie ci broń - Jak szybko zdobyć legendarną broń kriolator? | FAQ - często zadawane pytania - Fallout 4 - poradnik do gry
Dogmeat przyniesie ci broń

Zaczekaj aż Dogmeat "wyjmie" kriolatora (Cryolator) ze skrytki i ci go przyniesie. Podnieś broń z ziemi. Nie przejmuj się tym, że nie otrzymałeś amunicji do kriolatora, bo znajduje się ona w "inwentarzu" Dogmeata i wystarczy ją przenieść do inwentarza głównego bohatera.

Uwaga! Nie marnuj amunicji kriolatora na walki ze słabymi przeciwnikami. Zostawiaj sobie tę broń na najtrudniejsze bitwy!