Konstruktor | Sugerowane startowe buildy w Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Konstruktor
Fallout 4 oferuje graczom ogromne możliwości ingerencji w świat gry, nie tylko jeśli chodzi o modyfikowanie i ulepszanie broni i elementów ekwipunku. W nasze ręce oddany został pancerz wspomagany, który możemy dostosowywać do osobistych potrzeb. W świecie gry występuje kilkanaście miejsc, w których możemy pobawić się w inżyniera i zaprojektować praktycznie całą osadę od podstaw. Poniżej przedstawiony zostanie build postaci, dla której najważniejsze jest tworzenie i przerabianie znalezionych rzeczy.
Statystyki
Do rozdzielenia będziesz miał 21 punktów. Stworzona postać powinna mieć następujące statystyki:
Siła | 4 |
Percepcja | 4 |
Wytrzymałość | 2 |
Charyzma | 6 |
Inteligencja | 8 |
Zwinność | 3 |
Szczęście | 1 |
Polecane Perki
Większość polecanych umiejętności skupia się na tworzeniu lub modyfikowaniu broni. Jednym z najważniejszych perków jest Złomiarz, który pozwala pozyskiwać z przedmiotów cenne komponenty. Bez niego trudno będzie ci zbudować coś bardziej zaawansowanego. Poza wymienionymi niżej zdolnościami warto w międzyczasie dodać kilka punktów do zdolności typowo bojowych.
Złomiarz
| Poziom 1: Możesz wydobywać nietypowe komponenty z rozbieranej broni i pancerzy, takie jak śruby, aluminium i miedź (Wymagania: Inteligencja 5); Poziom 2: Podczas przetwarzania możesz pozyskiwać rzadkie komponenty, jak elektronika, materiał jądrowy czy światłowody. Przedmioty z wartościowymi komponentami będą podświetlone (Wymagania: Poziom 23, Inteligencja 5). |
Nauka!
| Poziom 1: Zyskujesz dostęp do 1. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Inteligencja 6); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Poziom 17, Inteligencja 6); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Poziom 28, Inteligencja 6); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Poziom 41, Inteligencja 6). |
Zbrojmistrz
| Poziom 1: Chroń się przed niebezpieczeństwami pustkowi z dostępem do 1. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Siła 3); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 13, Siła 3); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 25, Siła 3); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 39, Siła 3). |
Kowal
| Poziom 1: Rozpal w piecu i zyskaj dostęp do 1. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Siła 4); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Poziom 16, Siła 4); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Poziom 29, Siła 4). |
Znawca Spluw
| Poziom 1: Zyskujesz dostęp do 1. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Inteligencja 3); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Poziom 13, Inteligencja 3); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Poziom 25, Inteligencja 3); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Poziom 39, Inteligencja 3). |
Poszukiwacz Skarbów
| Poziom 1: Znajdujesz więcej kapsli w pojemnikach (Wymagania: Szczęście 1); Poziom 2: Znajdujesz w pojemnikach jeszcze więcej kapsli (Wymagania: Poziom 5, Szczęście 1); Poziom 3: Znajdujesz w pojemnikach jeszcze więcej kapsli (Wymagania: Poziom 25, Szczęście 1); Poziom 4: Znajdujesz jeszcze więcej kapsli w pojemnikach. Jest też szansa, że z przeciwnika po zabiciu wystrzeli fontanna kapsli (Wymagania: Poziom 40, Szczęście 1); |
Burmistrz
| Poziom 1: Możesz ustawiać linie zaopatrzeniowe między twoimi osadami warsztatowymi (Wymagania: Charyzma 6); Poziom 2: Możesz budować sklepy i stanowiska w osadach warsztatowych (Wymagania: Poziom 14, Charyzma 6). |
Ślusarz
| Poziom 1: Możesz rozpracowywać średnie zamki (Wymagania: Percepcja 4); Poziom 2: Możesz otwierać trudne zamki (Wymagania: Poziom 7, Percepcja 4); Poziom 3: Możesz otwierać bardzo trudne zamki (Wymagania: Poziom 18, Percepcja 4); Poziom 4: Twoje spinki nigdy nie łamią się podczas otwierania zamków (Wymagania: Poziom 41, Percepcja 4). |