Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) poradnik Fallout 4

Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs)

Sposób odblokowania: Zadanie rozpocznie się po zamknięciu komory odkażającej przez robota Molly w Cambridge Polymer Labs (M5,3).

Cele zadania:

  • Ukończ projekt badawczy (Complete the research project)
  • Znajdź inny sposób na opuszczenie laboratorium (Find another way to escape the laboratory (Optional))
1 - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry

Ukończ projekt badawczy

Aby rozpocząć zadanie musisz wejść do budynku Cambridge Polymer Labs - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry

Aby rozpocząć zadanie musisz wejść do budynku Cambridge Polymer Labs. Od razu zaczepiony zostaniesz przez robota Molly [1], który zapyta się ciebie czy nie chciałbyś pracować dla jej firmy. Powinieneś się zgodzić. W zależności od Charyzmy dostaniesz różne stanowiska, albo zwykłego asystenta albo przedstawiciela firmy. Najpierw musisz podejść do pomieszczenia po lewej [2], usiąść na krześle i wysłuchać historii firmy. Niestety, rzutnik nie działa, więc nie będzie efektów wizualnych.

Po wysłuchaniu Molly musisz za nią iść. Skaże ci ona wejść do pomieszczenia do odkażania [3]. Gdy tylko to zrobisz, okaże się, że chce ona abyś wykonał pewien eksperyment i póki tego nie zrobisz nie wypuści cię z budynku.

Aby wykonać eksperyment potrzebujesz tylko dwóch takich pojemników, ale żeby nie pomylić numerów, lepiej jest zebrać wszystkie. - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry
Aby wykonać eksperyment potrzebujesz tylko dwóch takich pojemników, ale żeby nie pomylić numerów, lepiej jest zebrać wszystkie.

Przejdź do głównego holu budynku [4] i pokonaj wszystkie ghule. Teraz musisz zebrać wszystkie materiały potrzebne do eksperymentu. Z pomieszczenia C4 [6] zabierz próbkę numer 413. Przejdź dalej w głąb, do pomieszczenia C5 i zabierz próbkę numer 65. Będąc w pomieszczeniu możesz także skorzystać z terminala i otworzyć drzwi do pomieszczenia z reaktorem [7].

Teraz idź do pomieszczenia w dolnym lewym rogu kompleksu [8] i zabierz próbkę numer 3111.

Twoim kolejnym krokiem jest udanie się na piętro, do pomieszczenia C1 [5]. Z biurka zabierz próbkę numer 49. W rogu pomieszczenia znajdziesz przejście do szybu wentylacyjnego. Skorzystaj z niego. Poprowadzi cię on do pomieszczenia C3 [6] (normalnie jest ono zamknięte na mistrzowski zamek).

Z pomieszczenia C3 [6] zabierz próbkę numer 611. Za pomocą terminala otwórz drzwi i wyjdź.

Staraj się być w tym pomieszczeniu jak najkrócej, gdyż jest silnie napromieniowane. - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry
Staraj się być w tym pomieszczeniu jak najkrócej, gdyż jest silnie napromieniowane.

Teraz musisz się udać do pomieszczenia z reaktorem [7]. Drzwi powinny być już otwarte, gdyż skorzystałeś z terminala w pomieszczeniu C4 [6]. Pokonaj jednego napromieniowanego ghula i z półki po drugiej stronie zbiornika wodnego zabierz izotop U-238.

Udaj się teraz do pomieszczenia C2 [5] i zabierz ostatnią próbkę numer 11317.

Reagenty umieść w uchwytach po lewej, izotop po prawej, a całą procedurą rozpocznij korzystając z komputera po środku. - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry
Reagenty umieść w uchwytach po lewej, izotop po prawej, a całą procedurą rozpocznij korzystając z komputera po środku.

Zebrałeś już wszystkie potrzebne materiały. Będąc w tym samym pomieszczeniu musisz teraz skorzystać z urządzenia przed tobą. Po lewej stronie masz dwa miejsca na próbki. Umieść z nich dwie pierwsze niezidentyfikowane pojemniki. Kliknij teraz na komputer i wybierz opcję rozpoznawania reagentów. Wyjdź z komputera, zabierz próbki i włóż dwa kolejne nieznane pojemniki. Czynność powtórz aż zidentyfikujesz wszystkie materiały.

Gdy masz już wszystkie materiały zidentyfikowane do uchwytów po lewej włóż Wodorek Litu oraz Złoto. Do uchwytu po prawej włóż izotop U-238. Kliknij teraz ponownie na komputer i uruchom maszynę (ostatnia dostępna opcja).

Zobaczysz, że na taśmociągu przed tobą przejeżdża element ekwipunku - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry

Zobaczysz, że na taśmociągu przed tobą przejeżdża element ekwipunku. Za chwilę pojawi się w oknie po twojej prawej. Zabierz go. Będzie to bardzo dobry element pancerza wspomaganego.

Z Molly musisz porozmawiać przez szybę. - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry
Z Molly musisz porozmawiać przez szybę.

Udaj się teraz do komory do odkażania [3] i porozmawiaj z Molly. Idź dalej za robotem. Zaprowadzi cię on na piętro, do pomieszczenia dyrektora (normalnie zabezpieczone mistrzowskim zamkiem). Niestety, dyrektor stał się ghulem. Musisz go pokonać. Zabierz z pomieszczenia kilka cennych przedmiotów. Zadanie zostanie zaliczone.

Znajdź inny sposób na opuszczenie laboratorium

Jeśli nie chcesz wykonywać poleceń Molly możesz spróbować znaleźć inne wyjście z pułapki. Rozwiązanie to jest dużo prostsze od normalnego wykonywania zadania, jednak pozbawia cię nagrody.

Będąc w holu budynku [4] musisz wejść na piętro do pomieszczenia C1 [5] - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) - Fallout 4 - poradnik do gry

Będąc w holu budynku [4] musisz wejść na piętro do pomieszczenia C1 [5]. Tam przejdź tunelem wentylacyjnym do pomieszczenia C3 [6]. Podejdź do terminala Bergmana i skorzystaj z niego. Wybierz opcję zarządzania systemami bezpieczeństwa, a następnie je uruchom. Wszystkie wieżyczki oraz roboty w budynku staną się do ciebie wrogie, ale drzwi w pomieszczeniu do odkażania zostaną otwarte. Zadanie zostanie zaliczone, a ty będziesz mógł opuścić budynek.

Nagroda za wykonanie zadania: doświadczenie, prototyp elementu pancerza wspomaganego, przedmioty z biura dyrektora.