Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny poradnik Fallout 4

W pogoni za tropem

Sposób odblokowania: Zadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu głównego questu Detektyw o stalowym sercu, czyli po tym jak uratujesz detektywa Valentine'a i powrócicie razem na stację Park Street Station (M6,5).

Cele zadania:

  1. Udaj się do agencji detektywistycznej Valentine'a
  2. Porozmawiaj z Ellie
  3. Usiądź
  4. Opowiedź swoją historię Nickowi
  5. Idź za Nickiem
  6. Zdobądź klucz do domu Kellogga
  7. Przeszukaj dom Kellogga
  8. Pokaż Ochłapowi cygaro

Powrót do agencji detektywistycznej Valentine'a

Usiądź na krześle zanim rozpoczniesz rozmowę z Valentineem - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Usiądź na krześle zanim rozpoczniesz rozmowę z Valentine'em

Musisz ponownie udać się do lokacji Bazar w Diamond City i po dotarciu na miejsce skierować się do agencji detektywistycznej Valentine'a. Na początek porozmawiaj z Ellie. Otrzymasz od niej płaszcz detektywa (Faded Trench Coat), kapelusz (Worn Fedora) oraz kapsle (100 lub więcej jeśli w poprzednim queście skorzystałeś z perswazji i przekonałeś Ellie do wyznaczenia nagrody za uratowanie detektywa). Możesz już usiąść na krześle, a następnie opowiedzieć Nickowi Valentine'owi swoją historię oraz opisać szczegóły porwania Shauna. Detektyw zaoferuje pomoc i zaproponuje zbadanie mieszkania Kellogga, którego podejrzewa o udział w porwaniu.

Podążanie za Nickiem do domu Kellogga

Dom Kellogga jest w górnej części bazaru - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Dom Kellogga jest w górnej części bazaru

Wyjdź z budynku agencji detektywistycznej i rozpocznij podążanie za Nickiem Valentine'em. Doprowadzi on Twoją postać do znajdującego się na terenie Bazaru w Diamond City mieszkania Kellogga. Po dotarciu na miejsce okaże się, że drzwi prowadzące do domu Kellogga są zamknięte i zmuszony zostaniesz do rozwiązania tego problemu.

Odblokowanie dostępu do domu Kellogga

Możesz skorzystać z rozwiniętych umiejętności otwierania zamków - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Możesz skorzystać z rozwiniętych umiejętności otwierania zamków

Dostęp do domu Kellogga możesz sobie zagwarantować na dwa sposoby. Pierwszym wariantem jest skorzystanie ze spinki żeby otworzyć drzwi do jego domu we własnym zakresie. Jest to możliwe tylko jeśli rozwinałeś profit (perk) o nazwie Ślusarz na co najmniej trzeci poziom, który pozwala na otwieranie bardzo trudnych zamków.

Winda, która jeździ do biura burmistrza miasta - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Winda, która jeździ do biura burmistrza miasta

Jeśli nie posiadasz wystarczających umiejętności to musisz pozyskać klucz do domu Kellogga. W tym celu musisz udać się do siedziby burmistrza Diamond City, który ma swoje biuro nad bazarem. Zlokalizuj niedaleko wyjścia z bazaru windę, która podróżuje do biura burmistrza. Ustaw się na windzie, wciśnij czerwony przycisk i zaczekaj aż zawiezie Cię na górę. Tuż po dotarciu do biura spotkasz Piper (o ile z nią aktualnie nie podróżujesz) i jeśli chcesz możesz odbyć z nią krótką opcjonalną rozmowę, ustalając jednocześnie dlaczego pragnie spotkać się z burmistrzem.

Burmistrz - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Burmistrz

Klucz do domu Kellogga możesz uzyskać od jednej z dwóch osób i jedną z nich jest burmistrz McDonough. Burmistrz po wysłuchaniu prośby bohatera nie będzie chciał przekazać mu klucza, ale możesz przekazać mu łapówkę w wysokości 250 kapsli lub użyć rozwiniętej Charyzmy i przekonać go do tego, że Kellogg jest porywaczem. Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie z kradzieży kieszonkowej, przy czym musisz mieć ją odpowiednio rozwiniętą (wysokie statystyki, zakupione odpowiednie profity).

Sekretarka - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Sekretarka

Druga osoba w posiadaniu klucza to sekretarka burmistrza Geneva. Możesz w trakcie rozmowy z nią zachować się w bardzo podobny sposób, a więc przekazać jej 250 kapsli w formie łapówki lub użyć jednej z dwóch opcji dostępnych dla postaci z wysoką Charyzmą.

Niezależnie w jaki sposób pozyskałeś klucz (Kellogg's House Key) powróć z nim do Valentine'a i użyj go do otwarcia drzwi.

Przeszukanie domu Kellogga

Mieszkanie Kellogga nie jest duże i nie musisz nawet wchodzić na piętro - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry

Mieszkanie Kellogga nie jest duże i nie musisz nawet wchodzić na piętro. Pozostań na parterze i zbadaj biurko. W pokazanym na powyższym obrazku miejscu ukryty jest przycisk i wciśnięcie go odblokuje dostęp do sekretnej komnaty.

Cygara odnajdziesz obok fotela - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Cygara odnajdziesz obok fotela

Z tajnego pomieszczenia możesz oczywiście pozbierać wszystkie cenne przedmioty. Najważniejsze jest jednak to żeby podnieść pudełko z cygarami (Cigar Box) oraz piwo (Gwinnett Stout) ze stolika obok fotela. Wysłuchaj rozmowy z Nickiem na temat wykorzystania węchu Dogmeata (Ochłapa) w celu ustalenia miejsca pobytu Kellogga. Możesz zadecydować w tym momencie czy chcesz żeby Valentine podróżował dalej z Tobą jako pełnoprawny towarzysz czy wolisz pozostać przy wcześniej wybranym sojuszniku (wybór ten nie będzie miał dużego wpływu na przebieg kolejnego głównego questu).

Pokazanie cygara Ochłapowi

Podejdź do psa i pokaż mu odnalezione cygaro - W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Podejdź do psa i pokaż mu odnalezione cygaro

Wyjdź z mieszkania Kellogga. Dogmeat (Ochłap) powinien czekać niedaleko budynku. Musisz jedynie podejść do psa i pokazać mu odnalezione w mieszkaniu cygaro żeby czworonóg złapał trop. Odnalezieniem Kellogga zajmiesz się już w ramach kolejnego głównego zadania - Dawni znajomi (Reunions).

Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, nowe główne zadanie (Dawni znajomi).