Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Fallout 4 - Mapa świata: Questy
Fallout 4 - Mapa świata: Questy
W lokacji tej rozpoczynamy grę.
Jest to miejsca zamieszkania głównego bohatera, które odwiedzamy na początku gry. Zakładamy tu też pierwszą bazę.
To pierwsze duże miasto odwiedzane w ramach głównego wątku fabularnego gry.
To duża lokacja odwiedzana w początkowej części głównego wątku fabularnego gry.
W miejscu tym po raz pierwszy spotykasz się z Minutemanami. Możesz rozpocząć współpracę z tą frakcją.
Krypta jest pod stacją Park Street Station. Miejsce to odwiedza się w ramach jednego z początkowych głównych questów gry (poszukiwania detektywa Valentine'a).
Możesz odblokować sobie dostęp do tej krypty i zaliczyć w niej kilka pobocznych zadań.
Lokacja ta w dalszej części gry staje się ważnym obozem Minutemanów.
Lokację tę odwiedza się w trakcie zaliczania dalszych questów głównego wątku fabularnego. Oprócz tego możesz tu rozpocząć kilka opcjonalnych zadań i pohandlować.
To jedno z większych miast na mapie świata.
W miejscu tym po raz pierwszy spotykasz się z przedstawicielem Bractwa Stali. Możesz rozpocząć współpracę z tą frakcją.
W piwnicy kościoła znajduje się sztab frakcji Trasy. Możesz tu rozpocząć z nią współpracę.
Krypta znajduje się pod Gimnazjum w Malden. Możesz ją zbadać i zaliczyć powiązany z nią poboczny quest.
Miejsce to odwiedza się w trakcie poszukiwań Virgila (główny wątek fabularny). W okolicy występuje bardzo wysokie promieniowanie.
W jaskini tej przebywa Virgil, z którym trzeba się spotkać w trakcie rozgrywania głównego wątku fabularnego. Wokół jaskini występuje wysokie promieniowanie.
Miejsce to odwiedza się w trakcie współpracowania z Bractwem Stali.
W lokacji tej można podjąć się zaliczenia opcjonalnego zadania związanego z mieszkańcami gospodarstwa.
W lokacji tej przebywają roboty. Możesz się tu podjąć pobocznych zadań i miejsce to odwiedza się też podczas współpracowania z Instytutem.
Fort odwiedza się między innymi podczas zaliczania głównego wątku fabularnego gry. Dopiero wtedy uzyskuje się do niego pełny dostęp.
Pod ruinami ITW znajduje się siedziba frakcji Instytutu. Możesz do niej zagwrantować sobie dostęp dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym wątku (zbudowanie teleportera).
W lokacji tej wykonuje się szereg pobocznych zadań. Dodatkowy quest jest powiązany również z pobliskim okrętem USS Constitution.
Z rodziną Cabotów powiązanych jest kilka opcjonalnych questów, które wykonuje się w ustalonej kolejności.
W lokacji tej przebywają znaczące siły frakcji Bractwa Stali. W dalszej części pojawia się tu też ich statek powietrzny Prydwen.
Z domem towarowym oraz z przyległym parkingiem i szpitalem powiązanych jest kilka mniejszych zadań.
Miasteczko to jest okupowane przez silnych przeciwników. Oprócz zrujnowanych budynków mieszkalnych odnajdziesz tu też m.in. posterunek policji i kilka fabryk.
Stację Andrew odwiedza się głównie w ramach zaliczania dodatkowych zadań. Na powierzchni w okolicy możesz też odnaleźć domy mieszkalne, posterunek policji, fabryki, restauracje i szkołę.
Krypta ta jest okupowana przez kilkudziesięciu strzelców. W środku znajdziesz ogromną ilość broni, amunicji i medykamentów.
W lokacji tej spotkasz przyjaźnie nastawionego Barneya Rooka, ale również wpadniesz tu też na potwory. Oprócz budynków mieszkalnych są tu też dom opieki i Muzeum Czarnej Magii.
Powiększ mapę

Mapa świata | Mapy poradnik Fallout 4

Legenda Fallout 4 - Mapa świata: Questy

Ważne lokacje na mapie świata

W tym rozdziale poradnika odnajdziesz mapy powiązane z opisem przejścia gry Fallout 4. Powinny się one okazać pomocne w odnajdywaniu ważnych lokacji, w których można rozpocząć główne lub poboczne zadania.

Powyżej zamieszczona została mapa świata, na której zaznaczyliśmy najważniejsze miasta, wioski, obozowiska, krypty oraz siedziby czterech głównych frakcji. Wiele z tych lokacji zamieszkiwanych przez wyłącznie przez przyjaźnie nastawione postacie, ale w niektórych z nich mogą również znajdować się przeciwnicy. Na kolejnych stronach tego rozdziału znajdują się mapy dziewięciu głównych sektorów mapy świata. Są one bardziej szczegółowe, informując gdzie konkretnie można rozpocząć daną misję.

Uwaga - Na stronach z opisami przejścia questów znajdują się odwołania do map z tego rozdziału. Przykładowo, odwołanie (M1,1) oznacza, że musisz otworzyć mapę M1 (Sanktuarium) i odnaleźć na niej punkt 1 (jest on w nawiasie przy nazwie lokacji).