Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dziura w pamięci | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4

Dziura w pamięci

Sposób odblokowania: Po zakończeniu zadania Lista kostuchy 2 (Butcher's Bill 2) i ponownym przybyciu do Kościoła Old North (Old North Church) (M6,2). Carrington i Desdemona będą rozmawiać z PAM.

Cele zadania:

  • Porozmawiaj z Doktor Amari (Talk to Doctor Amari)
  • Wyeliminuj Syntki 1. Generacji (Eliminate the Gen 1s)
  • Zgłoś się do Desdemony (Report back to Desdemona)

Porozmawiaj z Doktor Amari w Zakamarku Pamięci

Trójka najważniejszych ludzi Trasy na wspólnej naradzie w Sztabie - Dziura w pamięci | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Trójka najważniejszych ludzi Trasy na wspólnej naradzie w Sztabie

Po wstępnej rozmowie z Carringtonem i Desdemona wyruszysz do lokacji o nazwie Dobre Sąsiedztwo (Goodneighbor). Tam odnajdziesz miejsce o nazwie Zakamarek pamięci (Memory Den).

Irma - Zakamarek Pamięci - Dziura w pamięci | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Irma - Zakamarek Pamięci

Przywita cię Irma, która nadzoruje to miejsce. Nie musisz z nią rozmawiać - jeśli jednak zapłacisz 100 kapsli lub użyjesz perswazji (niski poziom Charyzmy), będziesz mógł rozpocząć nowe zadanie poboczne, nie powiązane z zadaniami frakcji Trasy - Zakamarek pamięci (The Memory Den) [opisane w rozdziale poświęconym lokacji].

Wyeliminuj Syntki 1. Generacji

Wejdź z Glorią na stację Malden - Dziura w pamięci | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Wejdź z Glorią na stację Malden

Dalsza część zadania jest w zasadzie łatwa i nieskomplikowana. Wyruszasz na Stację Malden Center (Malden Station), gdzie możesz napotkać kilkoro supermutantów z sąsiedniego szpitala, lecz twoimi głównymi przeciwnikami będą syntki przebywające w podziemiach stacji metra. Na szczęście na miejscu czeka na ciebie Glory z minigunem. Możesz przystać na jej propozycję, by na czas zadania dołączyła do drużyny i pomogła wam w walce.

Syntki bardzo łatwo gubią kończyny jak ghule, dlatego warto strzelać im po nogach lub w ręce, by nie mogli używać więcej broni. Bardzo dobrze sprawdzają się granaty, a także broń laserowa. Najczęściej posiadają pistolety instytutu, kilka porcji amunicji oraz opcjonalnie kapsli.

Winda zaprowadzi cię na niższe niedostępne poziomy - Dziura w pamięci | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Winda zaprowadzi cię na niższe niedostępne poziomy

W podziemiach przejdź za metro. Znajdziesz tam windę, która poprowadzi cię dalej. Na niższym poziomie zmierzysz się z dwójką nieco silniejszych syntków, które staną ci na drodze. To jednak końcówka tego etapu zadania. Przejdź przez kolejną stację metra do kolejnej windy, gdzie znajduje się wyjście. Jeśli znacznik zadania nie prowadzi do wyjścia, powinien wskazywać na pozostałego syntka, który mógł zaszyć się gdzieś w metrze. Na koniec wróć do kwatery głównej.

Nagrody za ukończenie zadania: doświadczenie, 200 kapsli, 2 Simpaki, 2 Stealth Boy'e, zadanie Kryjówka Randolpha 1 (Randolph Safehouse 1)