Fallout 4: Inne zadania Minutemanów
Aktualizacja:
Inne zadania Minutemanów
Broń osady
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główne zadanie Pierwszy krok i spotkać się z Prestonem Garvey'em (w aktualnym miejscu jego pobytu) lub wysłuchać komunikatu Radia Wolność w pobliżu Zamku. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów. Najwcześniej może dojść do jego odblokowania po zaliczeniu pobocznego zadania Pierwszy krok, porozmawianiu z Prestonem Garvey'em i wyrażeniu chęci dalszego współpracowania z tą frakcją. Możesz zostać poproszony o pomoc w obronie jednej z osad Minutemanów (jest ona losowo wybierana). Udaj się w to miejsce i rozważ postawienie konstrukcji obronnych (np. działek) jeszcze przed rozpoczęciem walk. Na osadę mogą napaść potwory, bandyci lub członkowie wrogo nastawionych frakcji i jeśli nie chcesz żeby misja zakończyła się niepowodzeniem nie możesz doprowadzić do tego żeby zginęli wszyscy osadnicy. Po wygranej bitwie porozmawiaj z jednym z ocalałych osadników i następnie zdaj raport Prestonowi.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Uwaga - Zadanie to ma również nieco inną odmianę, w której zamiast całej osady musisz bronić jedynie postawionego wcześniej stanowiska artyleryjskiego. Ogólne założenia questu nie ulegają jednak większym zmianom.
Porwanie
Sposób odblokowania: Musisz spotkać się z osadnikami z lokacji chronionej przez Minutemanów. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów i możesz je rozpocząć spotykając się z mieszkańcami jednej z osad będących pod ochroną tej frakcji. Możesz zostać poproszony przez osadników o uratowanie osoby, która została porwana przez bandytów. Quest ten ma dwa rozwiązania - przekazanie osadnikom kapsli potrzebnych na opłacenie okupu lub udanie się do kryjówki bandytów celem uratowania zakładnika. Jeśli wybrałeś ten drugi wariant to musisz skierować się do losowo wybranej lokacji ze świata gry. Przed wkroczeniem do tej lokacji zapisz dla pewności stan gry, bo śmierć przetrzymywanego osadnika będzie oznaczała zawalenie misji. Pozbądź się wszystkich bandytów i oswobódź zakładnika. Powróć do zleceniodawcy questu i po odebraniu od niego nagrody zdaj jeszcze raport z misji Prestonowi Garvey'owi.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Przesiedlenie uchodźców
Sposób odblokowania: Musisz po ukończeniu nadrzędnego zadania Minutemanów Nuklearna alternatywa spotkać się z Prestonem Garvey'em. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów. Najwcześniej możesz je otrzymać po ukończeniu głównego wątku fabularnego, czyli zadania Nuklearna alternatywa, w którym zniszczyłeś siedzibę Instytutu. Stanie się tak jednak tylko wtedy jeśli podczas zaliczania wspomnianego questu wydałeś rozkaz ewakuacji i pozwoliłeś niewinnym pracownikom Instytutu na opuszczenie tej placówki przed zniszczeniem jej. W trakcie jednej z rozmów z Prestonem Garvey'em możesz dowiedzieć się o tym, że uchodźcy z Instytutu mogą potrzebować pomocy. Spotkaj się z uchodźcą, a następnie udaj się do wskazanej przez niego losowo wybranej lokacji ze świata gry. Pozbądź się wszystkich wrogów z tej lokacji - mogą to być bandyci lub potwory. Po zakończonych walkach zlokalizuj i uaktywnij warsztat. Musisz teraz raz jeszcze porozmawiać z uchodźcą i na sam koniec powrócić do Prestona żeby zdać mu pełny raport.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Zbiegły łowczy
Sposób odblokowania: Musisz po ukończeniu nadrzędnego zadania Minutemanów Nuklearna alternatywa spotkać się z Prestonem Garvey'em. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów. Najwcześniej możesz je otrzymać po ukończeniu głównego wątku fabularnego, czyli zadania Nuklearna alternatywa, w którym zniszczyłeś siedzibę Instytutu. W trakcie jednej z rozmów z Prestonem Garvey'em możesz dowiedzieć się o zlokalizowaniu syntetyka-łowczego, który zbiegł z Instytutu i dołączył do jednej z grup bandytów. Udaj się do losowo wybranej lokacji w świecie gry gdzie swoją siedzibę mają bandyci. Po dotarciu na miejsce pozbądź się przede wszystkim łowczego, choć możesz również rozprawić się z bandytami. Powróć następnie do Prestona i zdaj mu raport z misji.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Komentarze czytelników
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
jetpack do pancerza wspomaganego to nie kwestia wyborów w grze tylko poziomu dwóch perków (nauka i zbrojmistrz na 4) później możesz dołączyć jetpack do każdego pancerza wspomaganego
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
Figurek "Bobblehead"ów nie sprzedasz. Możesz co najwyżej zbudować stojak na nie w opcji warsztatu. Znajduje się bodajże w kategorii dekoracje. I wtedy nie musisz ich nosić. Co do kluczy, jeśli Cię to interesuje, poszukaj modyfikacji, powinna być taka na Nexusie.
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
1)Nie wiadomo.
2) Trudno powiedzieć. W zasadzie każdy dodatek ma jakieś dwa, trzy wyróżniające się pancerze wspomagane. Dla mnie taki zdecydowanie "legendarny", także w statystykach odporności, to pancerz w "Nuka World". Trzeba się trochę postarać aby go dorwać ;)
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
oraz:
"All three parts can be acquired during the quest Headhunting by killing Ivey in the Fort Hagen hangar. Ivey also wears the remaining pieces of a regular suit of T-60 power armor and wields the unique Tesla rifle. "
Czyli trzy części powinny wystarczyć bo reszty w grze nie ma?
I dalej snując zapytania. Dlaczego Tesla T-60 w polskiej wersji jest Teslą T-59?
To musi być jakiś gorszy model?
Nigdy tego pancerza nie znalazłem :)
A tak poza tym to w ogóle orientujecie się o co chodzi z tym T-59? Przekopałem internet i nie znalazłem za dużo informacji na ten temat. A nie ukrywam że mnie to Ciekawi.
Siekanko! Mam dziwny problem ponieważ otrzymałem pancerz który nie występuje na tej liście: Tesla T-59. Nie mam do niego hełmu i nóg. pomoże ktoś, o co chodzi i gdzie znaleźć resztę ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
