Baldurs Gate 3: Ciemności - jak rozświetlić? Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

Z tej strony poradnika do Baldurs Gate 3 dowiesz się jak można rozświetlać ciemność, która spowija część lokacji znajdujących się w świecie gry.

Nie wszystkie miejsca znajdujące się w grze są dobrze oświetlenie. Z jednej strony to dobrze, ponieważ jeśli w okolicy znajduje się przeciwnik to mrok może pomóc Ci w skradaniu i unikaniu wykrycia. Jeśli natomiast chcesz przeszukać okolicę to już rodzi się problem. Twórcy jednak zaimplementowali narzędzia, które pomogą Ci rozwiać ciemności.

Pochodnia

Najpowszechniejszym z nich jest pochodnia. Przedmiot ten będzie znajdował się w ekwipunku praktycznie od początku Twojej przygody. Jeśli przypiszesz go do slotu na broń u danej postaci i następnie zanurzysz w ogniu to będzie on emitować światło. Dodatkowo pochodnia może posłużyć za broń.

Drugą opcją jest wykorzystanie magii - Baldurs Gate 3: Ciemności - jak rozświetlić? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Magia

Drugą opcją jest wykorzystanie magii. Czarodzieje, klerycy oraz bardowie dysponują także czarami, które mogą generować źródło światła. Rzucenie takiego zaklęcia pozwoli Ci rozjaśnić mrok.

Jeśli podczas zadania Sądzone dziecko, uda Ci się uratować Arabellę to ofiaruje Ci ona cenny medalion, który umożliwia rozświetlanie ciemności.

Cecha rasowa

Ostatnia metodą na rozświetlenie ciemności jest wybór odpowiedniej rasy. Postacie będące diabelstwami, elfami oraz pół-elfami nie potrzebują żadnego źródła światła, ponieważ bardzo dobrze widzą w każdych warunkach.

1 - Baldurs Gate 3: Ciemności - jak rozświetlić? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry