Baldurs Gate 3: Obiekty z otoczenia - jak podświetlić? Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Baldurs Gate 3 dowiesz się jak podświetlić interaktywne obiekty otoczenia.

W czasie eksploracji świata gry możesz natrafić na szereg funkcjonalnych elementów. Mogą to być ciała do przeszukania, skrzynie skrywające cenne przedmioty lub książki. O tym, czy możemy wykonać jakąś czynność, na danym obiekcie oraz jaki jest jej typ informuje kursor. Gdy najedziesz nim na coś interaktywnego, to zmieni on swój wygląd.

Często na ekranie znajdziesz jednocześnie kilka takich punktów - Baldurs Gate 3: Obiekty z otoczenia - jak podświetlić? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Często na ekranie znajdziesz jednocześnie kilka takich punktów. Część z nich ciężko przeoczyć, ale reszta może być trudniejsza do zauważenia. Dlatego też w grze znalazł się specjalny klawisz, pozwalający podświetlić interaktywne obiekty znajdujące się obecnie na ekranie. Domyślnie jest to przycisk "Alt", jednak możesz go zmienić w ustawieniach gry. Oprócz samego podświetlenia przedmiotu, informuje on również o jego typie.

Musisz jednak mieć na uwadze, że ta metoda nie zawsze podświetla wszystkie obiekty znajdujące się na ekranie - Baldurs Gate 3: Obiekty z otoczenia - jak podświetlić? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Musisz jednak mieć na uwadze, że ta metoda nie zawsze podświetla wszystkie obiekty znajdujące się na ekranie. Nie ma reguły co do typu obiektu, który jest podświetlany. Dlatego też upewnij się, że czegoś nie przegapiłeś.