Baldurs Gate 3: Zamknięta wymyślna skrzynia - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Baldurs Gate 3 informujemy jak otworzyć wymyślną skrzynię odnajdywaną w trakcie rozgrywania prologu na pokładzie latającego statku Nautiloid. Nie jest to pełnoprawna zagadka, aczkolwiek z racji braku wytrychów otwarcie skrzyni jest oczywistą sprawą.

1 - Baldurs Gate 3: Zamknięta wymyślna skrzynia - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry
Zamknięta wymyślna skrzynia (Elaborate Reliquary) znajduje się w jednym z pomieszczeń w północnej części statku - Baldurs Gate 3: Zamknięta wymyślna skrzynia - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Zamknięta wymyślna skrzynia (Elaborate Reliquary) znajduje się w jednym z pomieszczeń w północnej części statku. Miejsce to pokazują dołączone obrazki. W tym samym pomieszczeniu odnajduje się też m.in. panel z trzema przyciskami i ludzi uwięzionych w różnych kapsułach.

2 - Baldurs Gate 3: Zamknięta wymyślna skrzynia - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry
Do otwarcia skrzyni nie możesz użyć narzędzi złodzieja (Thieves Tools), bo nie będziesz nimi jeszcze dysponował - Baldurs Gate 3: Zamknięta wymyślna skrzynia - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Do otwarcia skrzyni nie możesz użyć narzędzi złodzieja (Thieves' Tools), bo nie będziesz nimi jeszcze dysponował. Zamiast tego dotrzyj do pokazanego na obrazkach opcjonalnego wschodniego pomieszczenia. Przy zwłokach kleryka znajdziesz wymyślny klucz (Elaborate Key).

Z kluczem możesz już powrócić do pomieszczenia ze skrzynią i użyć go do otwarcia jej - Baldurs Gate 3: Zamknięta wymyślna skrzynia - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Z kluczem możesz już powrócić do pomieszczenia ze skrzynią i użyć go do otwarcia jej. Pojemnik niestety nie skrywa wyjątkowo wartościowych skarbów. W skrzyni powinny znajdować się złoto oraz onyks (kamień szlachetny).