Baldurs Gate 3: Myrnath i gadający mózg - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Baldurs Gate 3 informujemy jak można zachować się po odnalezieniu gadającego mózgu na pokładzie latającego statku Nautiloid. Dowiesz się też jak przyłączyć do drużyny pożeracza intelektu.

Okazja do napotkania gadającego mózgu - pożeracza intelektu pojawia się w trakcie rozgrywania prologu na pokładzie latającego statku Natuiloid - Baldurs Gate 3: Myrnath i gadający mózg - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Okazja do napotkania gadającego mózgu - pożeracza intelektu pojawia się w trakcie rozgrywania prologu na pokładzie latającego statku Natuiloid.

W początkowej części eksploracji statku natrafisz na Myrnatha, na którym przeprowadzana była operacja.

Po przyjrzeniu się Myrnathowi usłyszysz głos gadającego mózgu, który będzie prosił o jego uwolnienie - Baldurs Gate 3: Myrnath i gadający mózg - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Po przyjrzeniu się Myrnathowi usłyszysz głos gadającego mózgu, który będzie prosił o jego uwolnienie. Możesz zdecydować się na zniszczenie mózgu lub wysłuchać próśb mózgu do końca. Pojawi się okazja do zaliczenia czterech prób umiejętności:

  1. Test umiejętności Śledztwo (Investigation) - Dotyczy on zbadania odsłoniętego gadającego mózgu. Wymóg do zaliczenia próby to 10.
  2. Test umiejętności Medycyna (Medicine) - Jest on możliwy tylko jeśli zaliczyłeś test umiejętności Śledztwo. Dotyczy on precyzyjnego wyjęcia mózgu. Wymóg do zaliczenia próby to 9.
  3. Test cechy Siła (Strength) - Dotyczy on złamania czaszki po to żeby wyjąć mózg. Wymóg do zaliczenia próby to 7.
  4. Test cechy Zręczność (Dexterity) - Dotyczy on delikatnego wyjęcia mózgu z czaszki. Wymóg do zaliczenia próby to 8.
Jeśli udało ci się pomyślnie wyjąć gadający mózg z czaszki, to możesz dodatkowo zaliczyć test cechy Zręczność po to żeby go potajemnie okaleczyć - Baldurs Gate 3: Myrnath i gadający mózg - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Jeśli udało ci się pomyślnie wyjąć gadający mózg z czaszki, to możesz dodatkowo zaliczyć test cechy Zręczność po to żeby go potajemnie okaleczyć. Wymóg do zaliczenia próby to 13.

Alternatywnie możesz pozostawić gadający mózg w nienaruszonym stanie.

1 - Baldurs Gate 3: Myrnath i gadający mózg - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry
Gadający mózg to Pożeracz intelektu (Intellect Devourer) - My (Us) - Baldurs Gate 3: Myrnath i gadający mózg - Nautiloid | Rozwiązanie zagadki - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Gadający mózg to Pożeracz intelektu (Intellect Devourer) - My (Us). Możesz zezwolić na to żeby towarzyszył bohaterowi w drodze na mostek kapitański. Pożeracz intelektu będzie mógł brać w staczanych po drodze walkach, gdyż na czas rozgrywania prologu może stać się aktywnym członkiem drużyny.