Baldurs Gate 3: Leczenie - jak uzdrowić bohaterów? Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Baldurs Gate 3 wyjaśnia w jaki sposób można leczyć głównych bohaterów. Przedstawiliśmy kilka różnych metod odnawiania punktów wytrzymałości / punktów zdrowia (Hit Points), także tych dostępnych od samego początku kampanii.

Jedną z najbardziej oczywistych metod regeneracji sił życiowych członków drużyny jest zużywanie przedmiotów jednorazowego użytku, do których zaliczają się przede wszystkim mikstury oraz żywność - Baldurs Gate 3: Leczenie - jak uzdrowić bohaterów? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Jedną z najbardziej oczywistych metod regeneracji sił życiowych członków drużyny jest zużywanie przedmiotów jednorazowego użytku, do których zaliczają się przede wszystkim mikstury oraz żywność. Z przedmiotów leczniczych możesz korzystać także w trakcie walk w ramach Akcji dodatkowych (Bonus Action).

Do leczenia postaci mogą także być wykorzystywane różnorakie czary - przykładowe zaklęcie leczące prezentuje dołączony obrazek - Baldurs Gate 3: Leczenie - jak uzdrowić bohaterów? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Do leczenia postaci mogą także być wykorzystywane różnorakie czary - przykładowe zaklęcie leczące prezentuje dołączony obrazek.

Pomocne mogą też być specjalne umiejętności, do których zalicza się m - Baldurs Gate 3: Leczenie - jak uzdrowić bohaterów? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Pomocne mogą też być specjalne umiejętności, do których zalicza się m.in. Drugi wiatr (Second Wind) aktywowany jako Akcja dodatkowa. Umiejętność ta nie podlega zużyciu, ale przed ponownym skorzystaniem z niej wymagane jest wysłanie drużyny na krótki odpoczynek.

Wspomniany odpoczynek jest kolejną dobrą metodą - Baldurs Gate 3: Leczenie - jak uzdrowić bohaterów? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Wspomniany odpoczynek jest kolejną dobrą metodą. Możesz zdecydować się na krótki odpoczynek lub na rozstawienie obozu po to żeby się przespać.

W pierwszej lokacji gry, czyli na pokładzie latającego statku nautiloid, znajdują się też specjalne Punkty Przywracania - Restoration Stations - Baldurs Gate 3: Leczenie - jak uzdrowić bohaterów? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

W pierwszej lokacji gry, czyli na pokładzie latającego statku nautiloid, znajdują się też specjalne Punkty Przywracania - Restoration Stations. Przykładowy tego typu punkt prezentuje dołączony obrazek. Wchodzenie w interakcje z nimi pozwala na natychmiastowe odnowienie sił życiowych wszystkich członków drużyny.