Baldurs Gate 3: Limit udźwigu - czy jest? Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Baldurs Gate 3 znajdziesz informacje na temat limitu udźwigu występującego w grze. Dowiesz się stąd także na co on wpływa.

Podczas dobierania ekwipunku musisz uważać na dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest oczywiście liczba dostępnych slotów na wyposażenie. Jeśli zapełnisz go w całości to postać straci już możliwość podnoszenia kolejnych elementów.

Drugą rzeczą jest właśnie udźwig postaci. Znajdziesz go pod listą przedmiotów, które posiada dana postać. Jeśli postać weźmie za dużo przedmiotów i waga przekroczy wartość maksymalną to poskutkuje to spowolnieniem ruchów. Szczególnie widoczne to będzie w czasie walki. Nieprzeciążona postać będzie w stanie pokonać większą odległość zanim jej pasek się opróżni.

Oczywiście każdy członek Twojej drużyny posiada niezależny ekwipunek, przez to zawsze masz opcję przekładania elementów w taki sposób, aby żadna z postaci nie była przeciążona - Baldurs Gate 3: Limit udźwigu - czy jest? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Oczywiście każdy członek Twojej drużyny posiada niezależny ekwipunek, przez to zawsze masz opcję przekładania elementów w taki sposób, aby żadna z postaci nie była przeciążona. Przeniesienie obiektu jest proste i wymaga jedynie kliknięcia na niego i przesunięcia go do innego wolnego slotu. Musisz kontrolować to samodzielnie, ponieważ tytuł nie poinformuje Cię, że bohater nosi za dużo.

UWAGA: W grze może występować błąd, który zmieni limit udźwigu Twojej drużyny.

Pamiętaj także, że najcięższymi przedmiotami w grze jest uzbrojenie i pancerze. Więc hurtowe ich gromadzenie może bardzo szybko przeciążyć daną postać. Szczególnie gdy masz ulubioną postać, którą najczęściej sterujesz.

1 - Baldurs Gate 3: Limit udźwigu - czy jest? - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry