Baldurs Gate 3: Łowca/Ranger - specjalizacje Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

W tym rozdziale poradnika do gry Baldurs Gate 3 znajdziesz wszelkie istotne informacje na temat specjalizacji Łowcy - jednej z wielu klas postaci dostępnych w grze.

Po osiągnięciu trzeciego poziomu doświadczenia w grze Baldurs Gate 3 Twój bohater otrzyma możliwość wyboru jednej z dwóch specjalizacji (podklas): Myśliwy lub Władca Zwierząt. Każda ze specjalizacji dość znacznie wpłynie na styl gry postaci więc przed dokonaniem tak istotnego wyboru warto dobrze się zastanowić.

Myśliwy (Hunter)

Wybierając specjalizacje o nazwie Myśliwy (Hunter) Twój bohater będzie mógł jeszcze skuteczniej polować na najniebezpieczniejsze stworzenia Faerunu. Będziesz mógł wybrać jedną z trzech dostępnych zdolności pasywnych Zdobyczy Myśliwego.

  1. Zguba Kolosów (Colossus Slayer): raz na turę atak Twoją bronią zadaje dodatkowo 1d8 obrażeń, jeśli cel nie ma maksymalnej ilości punktów zdrowia;
  2. Łowca Gigantów (Giant Killer): jeżeli Twojego bohatera zaatakuje duża lub jeszcze większa istota, możesz użyć reakcji, aby wyprowadzić atak wręcz;
  3. Pogromca Hordy (Horde Breaker): weź na cel dwie istoty znajdujące się blisko siebie i zaatakuj je jedna po drugiej.

Najlepszym wyborem będzie Pogromca Hordy (Horde Breaker) ze względu na to, że możesz wykonać dwa ataki za cenę jednej akcji, a w trakcie eksploracji rozległego świata Baldurs Gate 3 przyjdzie Ci stoczyć mnóstwo walk.

Władca Zwierząt (Beast Master)

Decydując się na specjalizację o nazwie Władca Zwierząt (Best Master) Twój bohater otrzyma możliwość wzywania zwierzęcego towarzysza, który będzie towarzyszył mu zarówno w trakcie wędrówki jak i stanie u jego boku w trakcie walki.

Przywołaj Towarzysza (Summon Companion) - Baldurs Gate 3: Łowca/Ranger - specjalizacje - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Przywołaj Towarzysza (Summon Companion)

Efekt: zyskujesz zwierzęcego towarzysza, który uczestniczy w Twoich przygodach i walczy u Twego boku.

Zasięg: 18 metrów.