Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Baldurs Gate 3: Czarownik/Warlock - specjalizacje Baldurs Gate 3 poradnik, solucja

W tym rozdziale poradnika do gry Baldurs Gate 3 znajdziesz wszelkie istotne informacje na temat specjalizacji Czarownika - jednej z wielu klas postaci dostępnych w grze.

Czarownik jako jedna z nielicznych klas postaci dostępnych w grze Baldurs Gate 3 może określić swoją specjalizację (subklasę) już w momencie tworzenia postaci. Do wyboru są 2 ścieżki: Czart oraz Wielki Pradawny. Każda ze specjalizacji wpłynie na styl gry postaci więc przed dokonaniem tak istotnego wyboru warto dobrze się zastanowić.

Czart (The Fiend)

Czarownik ze specjalizacją (podklasą) Czart od samego początku dysponuje unikatową zdolnością pasywną o nazwie Mroczne Błogosławieństwo i dwoma czarami do których nie mają dostępu Ci, którzy zdecydowali się na inną ścieżkę rozwoju swojej postaci.

  1. Mroczne Błogosławieństwo (Dark One's Blessing): kiedy redukujesz wrogie stworzenie do 0 punktów zdrowia dar Twojego patrona przyznaje Ci punkty zdrowia równe wartości modyfikatora Charyzmy + poziom doświadczenia postaci.

Zaklęcia

W poniższej tabeli przedstawiamy zaklęcia poziomu pierwszego, które są dostępne w momencie tworzenia nowej postaci Czarownika ze specjalizacją Czart w grze Baldurs Gate 3.

Płonące Dłonie (Burning Hands) - Baldurs Gate 3: Czarownik/Warlock - specjalizacje - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Płonące Dłonie (Burning Hands)

Efekt: bohater ciska z palców płomieniami, które podpalają wszystko, co jest łatwopalne, powodując 3d6 obrażeń od Ognia (Fire).

Zasięg: 5 metrów.

Dodatkowe informacje: po udanym rzucie obronnym cel otrzymuje jedynie połowę obrażeń.

Rozkaz Zatrzymanie (Command Halt) - Baldurs Gate 3: Czarownik/Warlock - specjalizacje - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Rozkaz Zatrzymanie (Command Halt)

Efekt: rozkaż istocie zatrzymać się, uniemożliwiając jej przemieszczanie się i podejmowanie akcji.

Zasięg: 18 metrów.

Wielki Pradawny (The Great Old One)

Czarownik ze specjalizacją (podklasą) Wielki Pradawny od samego początku dysponuje dwoma czarami do których nie mają dostępu Ci, którzy zdecydowali się na inną ścieżkę rozwoju swojej postaci.

Zaklęcia

W poniższej tabeli przedstawiamy zaklęcia poziomu pierwszego, które są dostępne w momencie tworzenia nowej postaci Czarownika ze specjalizacją Wielki Pradawny w grze Baldurs Gate 3.

Fałszywe Podszepty (Dissonant Whispers) - Baldurs Gate 3: Czarownik/Warlock - specjalizacje - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Fałszywe Podszepty (Dissonant Whispers)

Efekt: bohater nuci pozbawioną harmonii melodię, by wyrządzić istocie 3d6 obrażeń Psychicznych (Psychic) i Przerazić ją (Frightened).

Zasięg: 18 metrów.

Dodatkowe informacje: po udanym rzucie obronnym cel otrzymuje jedynie połowę obrażeń.

Ohydny Śmiech Tashy (Tashas Hideous Laughter) - Baldurs Gate 3: Czarownik/Warlock - specjalizacje - Baldurs Gate 3 - poradnik do gry

Ohydny Śmiech Tashy (Tasha's Hideous Laughter)

Efekt: wywołaj u istoty atak śmiechu, powodując jej Przewrócenie (Prone) i Obezwładnienie (Incapacitated).

Zasięg: 10 metrów.

Koncentracja: wymagana.

Wymagania: istota musi mieć Inteligencję 5 lub więcej.

Dodatkowe informacje: na koniec swojej tury lub przy odniesieniu obrażeń cel może próbować otrząsnąć się z tego stanu.