Baldur's Gate 3: Lae'zel w klatce - solucja, opis przejścia Baldurs Gate 3 poradnik, solucja Lae’zel w klatce to bardzo krótkie zadanie, które napotkacie na początku aktu pierwszego. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak rozwiązać sytuację zarówno pokojowo jak i przemocą oraz jak zrekrutować Lae’zel. Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2024 195195 Następna Akt 1 Uratuj Arabellę Poprzednia Akt 1 Zbadaj ruiny Legenda Baldurs Gate 3 - M2 - Zarośnięte ruiny / Przydrożne klify Ważne lokacje na mapie Silni wrogowie i pułapki Unikalne przejścia i skarby Nowi potencjalni członkowie drużyny Lae'zel w klatce to zadanie w pierwszym akcie gry Baldur's Gate 3. Po rozbiciu się nautiloida i eksploracji plaży możecie natrafić na Lae'zel, wojowniczkę ze statku, trzymaną w klatcę przez dwóch zwiadowców z pobliskiego gaju. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak rozwiązać sytuację, uwolnić i zrekrutować Lae'zel. Gdzie znaleźć Lae'zel?Jak rozwiązać sytuację? Gdzie znaleźć Lae'zel? Lae'zel znajdziecie na północ od wraku nautiloida oraz od punktu szybkiej podróży Przydrożne klify, przy którym znaleźliście innego towarzysza, Gale'a. Jest ona uwięziona w klatce i strzeżona przez dwóch zwiadowców, którzy uznali ją za niebezpieczną. Gdy tylko zbliżycie się do grupy, Lae'zel telepatycznie zażąda, by ją uwolnić i pomóc jej zabić zwiadowców - w zamian zaoferuje zaś informacje na temat leku na waszego pasożyta. Jak rozwiązać sytuację? Macie kilka dostępnych opcji na rozwiązanie sytuacji. Są nimi: Przekonać zwiadowców do ucieczki i pozostawienia Lae'zel wam poprzez test na Oszustwo (PT 10) - zwiadowcy zgodzą się i uciekną. Zanim odejdą możecie jednak zapytać ich także o ich gaj poprzez test na Perswazję (PT 5). Jeśli zaliczycie ten test, powiedzą wam o Nettie, uzdrowicielce w druidzkim gaju - jest to kolejna poszlaka do głównego zadania aktu pierwszego. Gdy odejdą, możecie zniszczyć klatkę - strzelcie atakiem dystansowym w podłogę klatki, a uwolnicie Lae'zel. Możecie ją teraz zrekrutować - opowie wam o szkółce githyanki nieopodal, w której także możecie zostać uleczeni. Jest to najlepszy sposób na rozwiązanie zadania, ponieważ wyciągniecie z niego aż dwie poszlaki, nie będziecie musieli walczyć i zrekrutujecie Lae'zel do drużyny.Przekonać zwiadowców do opuszczenia klatki poprzez test na Perswazję (PT 10) - diablęcia opuszczą klatkę by zabrać pojmaną Lae'zel do swojego obozu, lecz Lae'zel ich zaatakuje. Będziecie musieli wybrać czy sprzymierzycie się ze zwiadowcami czy z Lae'zel i stanąć do walki. Jeśli zabijecie Lae'zel, nie będziecie mogli jej zrekrutować i przegapicie jej osobiste zadanie, lecz możecie dowiedzieć się o uzdrowicielce Nettie poprzez test na Perswazję (PT 5). Jeśli zabijecie zwiadowców, nie dowiecie się od nich o Nettie, lecz możecie zrekrutować Lae'zel i dowiedzieć się o szkółce githyanki.Zaatakować zwiadowców - będziecie musieli zabić zwiadowców w walce bez pomocy Lae'zel. Nie są oni trudnymi przeciwnikami, zwłaszcza jeśli skompletowaliście już pełną drużynę. Po walce możecie uwolnić Lae'zel i przyłączyć ją do drużyny, dowiadując się o szkółce githyanki.Odejść - zwiadowcy opuszczą klatkę i wdadzą się w walkę z Lae'zel. Jeśli dalej stoicie blisko, będziecie musieli wybrać stronę - odmowa wyboru strony sprawi, że diablęcia zaatakują również was. Jeśli oddaliliście się od klatki, Lae'zel i zwiadowcy będą walczyć samodzielnie - po walce możecie porozmawiać z ocalałą stroną by zrekrutować Lae'zel lub dowiedzieć się o Nettie.Jeśli gracie jako drow, duergar lub githyanki, zwiadowcy spróbują zaatakować was od razu, gdy tylko się zbliżycie. Będziecie musieli zaliczyć test na Zastraszanie (PT 5) by uciekli bez walki (nie dowiecie się od nich o Nettie) lub ich pokonać. Następnie możecie uwolnić Lae'zel i zrekrutować ją. Wybierając jedną z powyższych opcji zakończycie to bardzo krótkie zadanie. Następna Akt 1 Uratuj Arabellę Poprzednia Akt 1 Zbadaj ruiny