Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Opcjonalne cele w misji Truth: The Man Who Sold the World | Misja 46 - Truth - The Man Who Sold the World poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Opcjonalne cele w misji Truth: The Man Who Sold the World

Misja 46 ta ma identyczny przebieg do prologu i jedynym wyjątkiem jest to, że kończy się ona nieco wcześniej. Pomijany jest mianowicie jest ostatni fragment dotyczący ucieczki konno przed Człowiekiem w Ogniu (Man on Fire). Poniżej znajduje się omówienie dwóch nowych opcjonalnych celów misji, które nie były dostępne podczas przechodzenia prologu.

Wyeliminowanie żołnierzy z głównego holu

Zaliczeniem tego opcjonalnego celu misji możesz zająć się po dotarciu do głównego holu, czyli ostatniej lokacji w szpitalu - Opcjonalne cele w misji Truth - The Man Who Sold the World - Misja 46 - Truth - The Man Who Sold the World - prawdziwe zakończenie - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Po dotarciu do głównego holu musisz zacząć atakować żołnierzy zamiast ich unikać

Zaliczeniem tego opcjonalnego celu misji możesz zająć się po dotarciu do głównego holu, czyli ostatniej lokacji w szpitalu. Podczas zaliczania prologu wskazane było ominięcie wrogów dzięki przekradnięciu się na prawo od nich. W tym przypadku powinieneś zacząć ich zabijać. Najlepiej jest rozstawić się gdzieś w pobliżu schodów i po oddaniu pierwszych strzałów eliminować wrogów próbujących dotrzeć na wyższy poziom. Kilku z nich może pozostać na dole i w tym przypadku musisz ostrożnie się do nich zbliżyć (po drodze możesz zabrać jakąś lepszą broń jednemu z pokonanych przeciwników).

Trafienie w Człowieka w Ogniu 20 razy

Ten opcjonalny cel możesz zaliczyć niedługo po uporaniu się z opisanym wyżej - Opcjonalne cele w misji Truth - The Man Who Sold the World - Misja 46 - Truth - The Man Who Sold the World - prawdziwe zakończenie - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Pozostawaj w głównym holu i chowaj się za zasłonami

Ten opcjonalny cel możesz zaliczyć niedługo po uporaniu się z opisanym wyżej. Człowiek w Ogniu (Man on Fire) pojawi się w holu szpitala przy próbie opuszczenia budynku. Po tym jak do tego dojdzie nie próbuj za wszelką cenę wydostać się ze szpitala, tylko rozpocznij atakowanie Człowieka w Ogniu. Koniecznie korzystaj tu ze słupów i innych dużych zasłon, bo główny bohater nie dysponuje żadnym pancerzem. Na wyjście ze szpitala zdecyduj się dopiero po tym jak trafisz w Człowieka w Ogniu co najmniej 20 razy.