Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 32 - To Know Too Much poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ogólne informacje na temat misji

Trzydziesta druga misja gry Metal Gear Solid V jest tą, która oficjalnie rozpoczyna drugi, dodatkowy rozdział głównej kampanii. Dotyczy ona przede wszystkim odnalezienia i uratowania agenta CIA i możesz tego dokonać gdy ukrywa się on jeszcze na pustyni lub gdy zostanie przetransportowany do ruin pałacu (będzie to już wtedy znacznie trudniejsze). Na zaliczenie czekają też poboczne zlecenia - możesz eksfiltrować członków zespołu poszukiwawczego, uratować dwóch innych zakładników, porwać kierowcę jeepa oraz powstrzymać próbę zamordowania agenta CIA.

Zadania dostępne w misji

  • OBOWIĄZKOWE (1/1): Extracted CIA agent (Ekstrakcja agenta CIA) - Ekstrakcji możesz dokonać gdy agent CIA ukrywa się jeszcze na pustyni lub dopiero po tym jak zostanie przetransportowany do pałacu Lamar Khaate Palace (zostanie wtedy umieszczony w jednym z budynków przy ruinach).
  • OPCJONALNE (1/5): Extracted CIA agent before his discovery by the search team (Dokonano ekstrakcji agenta CIA zanim został odnaleziony przez drużynę poszukiwawczą) - Musisz jak najszybciej dotrzeć na pustynię i odszukać agenta zanim zbliżą się do niego wrogowie używający maszyn kroczących.
  • OPCJONALNE (2/5): Extracted 4 search team soldiers (Ekstrakcja czterech członków zespołu poszukiwawczego) - Członkowie drużyny poszukiwawczej używają maszyn kroczących (Walker Gear). Pierwotnie odnajdziesz ich na pustyni szukających agenta CIA, aczkolwiek później dotrą do pałacu Lamar Khaate Palace.
  • OPCJONALNE (3/5): Extracted driver of transport vehicle (Ekstrakcja kierowcy pojazdu transportowego) - Gazik domyślnie jest zaparkowany przy pałacu Lamar Khaate Palace, przy czym wyrusza on na pustynię po tym jak zostanie odnaleziony agent CIA.
  • OPCJONALNE (4/5): Extracted 2 prisoners being held in Shago Village and Lamar Khaate Palace (Ekstrakcja dwóch więźniów przetrzymywanych w wiosce Da Shago Kallai i pałacu Lamar Khaate Palace) - Więzień z wioski jest na parterze głównego budynku, a więzień z pałacu w sąsiadującej z nim dużej klatce.
  • OPCJONALNE (5/5): Extracted the Soviet soldier planning to assassinate the CIA agent (Ekstrakcja sowieckiego żołnierza planującego zabójstwo agenta CIA) - Musisz zaczekać aż agent CIA zostanie odnaleziony i przetransportowany do pałacu Lamar Khaate Palace i aż zabójca zostanie zidentyfikowany.

Przygotowanie się do misji

Zadanie to najlepiej rozegrać nocą. Do ukończenia misji po raz pierwszy (i z myślą o zdobyciu najwyższej rangi S) zabierz koniecznie konia (D-Horse), dzięki któremu dotrzesz do agenta CIA na długo przed tym jak zostanie odnaleziony przez wrogów używających maszyn kroczących. Podczas powtórnego przechodzenia misji możesz z kolei wybrać psa (D-Dog), dzięki któremu z większą łatwością odnajdziesz dodatkowych więźniów oraz członków zespołu poszukiwawczego.

Jeżeli masz taką możliwość to wyposaż głównego bohatera w karabin snajperski z amunicją usypiającą, dzięki któremu bez dodatkowych problemów zneutralizujesz operatorów maszyn kroczących oraz zabójcę z ostatniego ukrytego celu misji. Oprócz tego warto zaopatrzyć się w strój poprawiający skradanie, bo na pustyni łatwiej jest zostać zauważonym niż na terenach górzystych.