Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Maszyna krocząca (D-Walker) | Pomocnicy (Buddies) poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Maszyna krocząca (D-Walker)

Dostęp do maszyny kroczącej uzyskuje się stosunkowo późno w głównej kampanii - Maszyna krocząca (D-Walker) - Pomocnicy (Buddies) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
D-Walker

Odblokowanie maszyny kroczącej

Dostęp do maszyny kroczącej uzyskuje się stosunkowo późno w głównej kampanii. Dobra wiadomość jest z kolei taka, że nie musisz wykonywać żadnych specjalnych czynności żeby pozyskać wspomnianego mechanicznego sojusznika. Wystarczy mianowicie ukończyć trzynastą główną misję gry Metal Gear Solid V (Pitch Dark), czyli pierwszą rozgrywaną w Afryce. Maszyna krocząca automatycznie pojawi się wtedy na liście dostępnych pomocników.

Informacje na temat maszyny kroczącej i zastosowania tego pomocnika

Maszyna krocząca nie jest tak dobrym wyborem jak pomocnicy opisani na poprzednich stronach, a to dlatego, że wachlarz jest zastosowań jest stosunkowo ograniczony. D-Walkera możesz mianowicie używać do szybszego przemieszczania się po świecie gry (alternatywa dla konia) oraz do zadawania bardzo dużych obrażeń przeciwnikom. Maszyna krocząca jest niestety początkowo praktycznie bezbronna (na wyposażeniu ma jedynie słaby pistolet) i zanim w ogóle rozważysz zabranie jej ze sobą na misję musisz doprowadzić do wynalezienia jakiejś dobrej wyrzutni czy na przykład działka gatling. Pamiętaj przy tym, że zdecydowaną większość misji gry można ukończyć pozostając przez cały czas niezauważonym, tak więc maszynę kroczącą warto wybierać tylko wtedy gdy wiesz, że czeka Cię jakaś nieuchronna konfrontacja (np. bitwa z członkami oddziału Skulls czy wymiana ognia z czołgami).