Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Eksfiltracja z odnalezioną bronią Honey Bee | Misja 6 - Where Do the Bees Sleep? poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Eksfiltracja z odnalezioną bronią Honey Bee

Po zabraniu broni Honey Bee (zastąpi ona drugą główną broń z Twojego inwentarza) zacznij wycofywać się tą samą drogą w stronę wyjścia z kompleksu jaskiń - Eksfiltracja z odnalezioną bronią Honey Bee - Misja 6 - Where Do the Bees Sleep? - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Wyjdź z jaskini ze zdobytą bronią Honey Bee

Po zabraniu broni Honey Bee (zastąpi ona drugą główną broń z Twojego inwentarza) zacznij wycofywać się tą samą drogą w stronę wyjścia z kompleksu jaskiń. Jeżeli wcześniej nie wyeliminowałeś przebywających w jaskiniach wrogów to musisz ich ponownie unikać żeby nie doprowadzić do wszczęcia alarmu. Po zbliżeniu się do wyjścia na powierzchnię załączy się nowy filmik, którego efektem będzie pojawienie się w lokacji Da Smasei Laman napotkanego już wcześniej oddziału Skulls (potężnych "zombiaków"). Będziesz musiał w rezultacie zadecydować jak chcesz zareagować na tę nagłą zmianę.

Generalnie możesz zachować się na dwa sposoby - Eksfiltracja z odnalezioną bronią Honey Bee - Misja 6 - Where Do the Bees Sleep? - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Możesz użyć Honey Bee do eliminowania zombiaków

Generalnie możesz zachować się na dwa sposoby. Pierwszy wariant to wyeliminowanie członków oddziału Skulls i zrealizowanie tego planu pozwoli ci zaliczyć jeden z pobocznych celów tej misji. Do zabijania kolejnych zombiaków możesz oczywiście używać broni Honey Bee - staraj się celować dokładnie we wrogów i szukać okazji gdy kilku z nich ustawi się obok siebie.

Korzystanie z broni Honey Bee nie jest najlepszym pomysłem, bo wyczerpywanie jej amunicji obniży Twój wynik punktowy na koniec misji czy wręcz może Cię pozbawić szansy na zaliczenie pobocznego celu misji jeśli wystrzelisz wszystkie posiadane pociski. Dobrą alternatywną metodą jest poleganie na granatniku lub wyrzutni, które zgodnie z wcześniejszą sugestią dobrze było zabrać na misję. W ostateczności popróbuj z karabinem szturmowym i granatami. Niezależnie jak się zachowałeś trzymaj dystans od członków oddziału Skulls i staraj się pozostawać w ruchu.

Drugi możliwy wariant zachowania to ucieczka z wrogiej bazy z pominięciem jakichkolwiek walk - Eksfiltracja z odnalezioną bronią Honey Bee - Misja 6 - Where Do the Bees Sleep? - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Ucieczka konno to najlepszy plan

Drugi możliwy wariant zachowania to ucieczka z wrogiej bazy z pominięciem jakichkolwiek walk. Jest to najlepsza metoda działania jeśli zależy ci na zaoszczędzeniu amunicji do Honey Bee i zarazem na zdobyciu rangi S w tej misji. Gdy tylko po wyświetleniu cut-scenki odzyskasz kontrolę nad Big Bossem przywołaj do siebie konia i wskocz na niego. Zacznij galopować w stronę południowego wyjścia z bazy i ignoruj to, że możesz być ścigany i atakowany przez zombiaki. Po opuszczeniu bazy skręć na północ, a po chwili powinieneś zgubić pościg.

W obu opisanych powyżej wariantach musisz na sam koniec misji opuścić teren działań. Najlepiej jest wykorzystać to, że automatycznie wezwany został śmigłowiec i dotrzeć do zlokalizowanego na zachód od bazy lądowiska.