Opisy misji (Side-Ops) 131-140 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
Aktualizacja:
Opisy misji (Side-Ops) 131-140
Misja 131 - Eliminate the Wandering Puppets 04
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze (musisz odblokować mapę Afryki) i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Okolice posterunku 17 w Afryce.

Opis: Dotrzyj w pobliże posterunku numer 17 i zajmij się badaniem obszaru na wschód od niego. Kolejne marionetki możesz sam odnajdywać lub na przykład polegać na wskazaniach D-Doga. Żołnierzy będących pod kontrolą Skullsów najłatwiej jest eliminować z użyciem dowolnego karabinu, zwłaszcza że nie stanowią oni dużego zagrożenia. Jeśli mimo wszystko planujesz odsyłać ich balonem do bazy to używaj na nich broni z amunicją usypiającą (nie korzystaj z opcji walki wręcz).
Nagrody: 140000 GMP
Misja 132 - Eliminate the Wandering Puppets 05
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Pałac Lamar Khaate Palace w Afganistanie.

Opis: Do pałacu Lamar Khaate Palace możesz dotrzeć bez konieczności skradania się. Marionetki nadające się do eliminacji przebywają na różnych piętrach głównych ruin i w szybkim odnalezieniu ich wszystkich tak jak zawsze może ci pomóc D-Dog. Z racji konieczności staczania walk na niewielkim dystansie wskazane jest korzystanie w tej misji z dobrego karabinu szturmowego lub ze strzelby. Pamiętaj naturalnie o tym żeby zawsze celować w głowy przeciwników znajdujących się pod kontrolą Skullsów. Musisz pozbyć się w sumie ośmiu marionetek.
Nagrody: 140000 GMP
Misja 133 - Eliminate the Wandering Puppets 06
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Elektrownia Serak Power Plant w Afganistanie.

Opis: Marionetki przebywają wewnątrz oraz w pobliżu jednego z południowych budynków elektrowni Serak Power Plant. Jeśli chcesz szybko i bezproblemowo się ich pozbyć to możesz wrzucić do środka parę granatów lub skorzystać z wyrzutni rakiet. Równie dobrze możesz też jednak użyć standardowego karabinu i po kolei likwidować kolejne cele. Do wyeliminowania jest osiem marionetek i w ustaleniu ich położenia pomoże ci D-Dog.
Nagrody: 180000 GMP
Misja 134 - Eliminate the Wandering Puppets 07
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Wioska Da Ghwandai Khar w Afganistanie.

Opis: Do wioski Da Ghwandai Khar możesz zbliżyć się od dowolnej strony, bo nie musisz obawiać się tego, że w trakcie przeprawy zostaniesz zauważony i ostrzelany. W wiosce przebywa w sumie siedem marionetek - część z nich stacjonuje wewnątrz budynków, a część stoi pod gołym niebem. Użyj D-Doga lub samodzielnie zlokalizuj wszystkich wrogów i pozbądź się ich w dowolny sposób (dla przypomnienia marionetki możesz też fultonować, ale musisz najpierw użyć na nich broni z amunicją usypiającą).
Nagrody: 180000 GMP
Misja 135 - Eliminate the Wandering Puppets 08
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze (musisz odblokować mapę Afryki) i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Dolina Lufwa Valley w Afryce.

Opis: W trakcie przeprawy przez dolinę Lufwa Valley nie musisz obawiać się napotykania normalnych żołnierzy, bo w okolicy nie powinno być nikogo innego poza poszukiwanymi marionetkami. Wspomniane osoby będące pod kontrolą Skullsów przebywają mianowicie wewnątrz dużej posiadłości, w której w jednej z głównej misji odnajdywałeś Code Talkera. Użyj D-Doga żeby szybko zlokalizować wrogów lub osobiście przeszukaj dokładnie willę. Wszystkie cele misji najlepiej byłoby zabić, bo w przypadku chęci fultonowania ich musiałbyś dysponować ulepszeniem Wormhole lub wynosić kolejne osoby z budynku.
Nagrody: 180000 GMP
Misja 136 - Eliminate the Wandering Puppets 09
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Wioska Da Wialo Kallai w Afganistanie.

Opis: Wszystkie marionetki przebywają w wiosce Da Wialo Kallai i do ich zlokalizowania możesz użyć D-Doga. Zabijanie przeciwników wyposażonych w średniej jakości zbroje nie jest trudne, bo wystarczy oddać kilka strzałów w ich głowę (najpierw musisz zniszczyć ich nakrycia głowy). Gorzej jest z marionetkami, które mają założone bardzo ciężkie pancerze, albowiem standardowy ostrzał niewiele tu podziała. W takich sytuacjach dobrze jest używać granatnika lub wyrzutni rakiet, przy czym pamiętaj oczywiście o zachowaniu bezpiecznej odległości.
Nagrody: 200000 GMP
Misja 137 - Eliminate the Wandering Puppets 10
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Okolice posterunku 04 w Afganistanie.

Opis: Ze zlokalizowaniem wszystkich ośmiu marionetek powiązanych z tą misją nie powinieneś mieć dużych problemów. Musisz mianowicie zbadać niewielkie ruiny sąsiadujące z (niepilnowanym chwilowo) posterunkiem numer 4. Problemem jest to, że niektóre marionetki mają założone ciężkie zbroje i są przez to bardzo odporne na ostrzał z karabinu czy pistoletu. Zabierz w rezultacie na tę misję dowolną wyrzutnię lub w najgorszym wypadku skorzystaj z granatów (eksplozja pojedynczego granatu może nie wystarczyć!).
Nagrody: 200000 GMP
Misja 138 - Eliminate the Wandering Puppets 11
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Ruiny Da Smasei Laman w Afganistanie.


Opis: Marionetki przebywają w ruinach Da Smasei Laman, przy czym zlokalizowanie ich może ci sprawić trochę kłopotów. Przeciwników nie odnajdziesz w głównym obszarze ruin, tylko w jaskiniach w ich północno-wschodniej części, które badałeś między innymi podczas zaliczania szóstej głównej misji gry (poszukiwania wyrzutni Killer Bee). Wejście do jaskiń pokazane zostału na obrazku 1, a obrazek 2 prezentuje ich lokalizację na mapie. Po odnalezieniu marionetek tylko części z nich będziesz mógł pozbyć się używając zwykłego karabinu czy pistoletu. Do wyeliminowania większości z nich potrzebny będzie cięższy sprzęt i wskazane jest tu skorzystanie z wyrzutni rakiet lub z granatów.
Nagrody: 200000 GMP
Misja 139 - Eliminate the Wandering Puppets 12
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Wioska Qarya Sakhra Ee w Afganistanie.

Opis: Na poszukiwania marionetek musisz wyruszyć do wioski Qarya Sakhra Ee. Do celu podróży możesz zbliżyć się od dowolnej strony, bo nie ma ryzyka, że zostaniesz ostrzelany na odległość. Jako że lokacja ta jest wielopoziomowa zlokalizowanie wszystkich marionetek bez niczyjej pomocy może okazać się dość czasochłonne, tak więc zabierz na tę misję D-Doga. Do likwidowania przeciwników staraj się używać przede wszystkim wyrzutni rakiet, bo większość marionetek będzie używała ciężkich pancerzy, przez które nie przebije się zwykła amunicja wystrzelona np. z karabinu. Musisz zneutralizować w sumie osiem marionetek.
Nagrody: 200000 GMP
Misja 140 - Eliminate the Wandering Puppets 13
Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).
Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze (musisz odblokować mapę Afryki) i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.
Lokalizacja: Obszar na wschód od posterunku 02 w Afryce.

Opis: Marionetki przebywają na terenach równinnych w niewielkiej odległości na wschód od posterunku numer 2 i mowa tu konkretnie o ośmiu przeciwnikach. Możesz skorzystać z lornetki i osobiście zidentyfikować wszystkie cele lub zbliżyć się do obszaru misji i zaczekać aż D-Dog wykona tę czynność za Ciebie. Postaraj się zabrać na tę misję wyrzutnię rakiet lub przynajmniej spory zapas granatów odłamkowych, bo tylko w taki sposób pozbędziesz się marionetek wyposażonych w ciężkie zbroje.
Nagrody: 200000 GMP
0
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
- Poboczne misje (Side-Ops)
- Poboczne misje (Side-Ops) | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 1-10 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 11-20 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 21-30 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 31-40 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 41-50 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 51-60 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 61-70 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 71-80 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 81-90 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 91-100 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 101-110 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 111-120 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 121-130 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 131-140 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 141-150 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Opisy misji (Side-Ops) 151-157 | Poboczne misje | Solucja Metal Gear Solid V
- Poboczne misje (Side-Ops)
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Komentarze czytelników
joker1983 Junior
Witam. Mam pewien problem i potrzebuje pomocy. Podczas ostatniej gry przeszedłem misje 32 i potem 2 Side Opsy : Capture Legendary Ibis i Capture Legendary Jackal po czym wrocilem do bazy matki i zalaczyla sie cut scenka. Potem zasejwowalem i wylaczylem. Wczoraj odpalam gre jestem w mother base a tam nie ma nikogo, zadnych zolnierzy, gazików, chce isc do misji Side Ops #43 ale nie moge wezwac helikoptera bo lądowiska jakby nie czynne o co kaman bo nie wiem co zrobic ?
joker1983 Junior
Side Ops numer 50 oczywiscie ktory posuwa fabułe do przodu
tukaram3030 Pretorianin
Poradnik. Całkiem ok.Naprawdę pomaga.Gra Bardzo dobra rozbudowana, mnóstwo broni i sprzętu. Producenci Splinter Cell z Ubisoft powinni się uczyć bo walą niezłą ścieme. Pozdrawiam graczy z dobrym gustem.
szalony_szaleniec Legionista
Witam Czemu nie moge zrobic CARGO2 skoro uwolnilem Malika?Dzieki misji 10 mialem miec cargo2 a nie mam? W opcjach mam klodke tylko na ,transportation specialist,,.Ale czemu?
Sir klesk Legend
Kurcze nie wiem gdzie zapytac. Nowego tematu nie bede zakladal, a nuz ktos tutaj odpowie.
Kupilem wczoraj MGS i pogralem pare ladnych godzin. Dzisiaj gdy probuje sie zalogowac mam info, ze nie moge polaczyc sie z serwerem i musze grac offline. Szukalem informacji czy to moze nie sa jakies prace przy serwerach ale nigdzie o tym nie pisza (twitter/fb/newsy) i zastanawiam sie czy to moze tylko u mnie jest ten problem?
sedno - wiem, ze gra juz "stara" ale moze ktos ma zainstalowana i moglbys sprawdzic czy go loguje? :)
szalony_szaleniec Legionista
Co muszę zrobic by po misji 39 wskoczyly kolejne?Dostalem psa ale misje zblokowaly sie na39.Czemu?
yadin Legend
Do tej pory zastanawiam się, czy istnieje jakiś trick, który pozwala nie wdawać się z nim w otwartą walkę?
tukaram3030 Pretorianin
WITAM.GRA jest Prawie Super lepsza niż Splinter Cell i inne skradanki tego typu!Znów do niej powróciłem ale mam Duży Problem z rozdzieleniem żołnierzy do Danej Grupy że Specjalnymi Zdolnościami!?!-Mam full żołnierzy po 185 i 200 w danych grupach a poziom grup 76-73.Chodzi mi szczególnie o 2 grupy które odblokowują nowe projekty broni!!--Prosze Pomóżcie jak ktoś coś wie?!Do tych dwóch grup nie mogę już nikogo dodać a mam poziom 76 a potrzebuje 96 jak to zrobić??!!!Pozdro
Hermes55 Junior
Mam 82% stanu gry MGS V Phantom Pain a mój bohater Snake jest cały czerwony zmiany munduru i prysznic nie pomagają pomocy!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
