Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Wyeliminowanie zarażonych | Misja 43 - Shining Lights, Even in Death poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Wyeliminowanie zarażonych

Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem zacznij od zastrzelenia stojących obok kilku zarażonych - Wyeliminowanie zarażonych - Misja 43 - Shining Lights, Even in Death - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Załóż gogle i rozpocznij eliminowanie zarażonych

Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem zacznij od zastrzelenia stojących obok kilku zarażonych. Zgodnie z sugestią otwórz inwentarz i załóż gogle termowizyjne (TDG). Nie pomogą ci one jakoś szczególnie w identyfikowaniu zarażonych, gdyż musisz eliminować wszystkie napotykane postacie (nie martw się tym, że będziesz tracił punkty heroizmu - nie możesz temu zapobiec).

Przemieszczaj się sukcesywnie ku niższym piętrom i przeszukuj także boczne pomieszczenia, w których mogą przebywać dodatkowi zarażeni (do otwarcia są m - Wyeliminowanie zarażonych - Misja 43 - Shining Lights, Even in Death - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Wyjście ze strefy kwarantanny

Przemieszczaj się sukcesywnie ku niższym piętrom i przeszukuj także boczne pomieszczenia, w których mogą przebywać dodatkowi zarażeni (do otwarcia są m.in. nowe zamknięte drzwi). Po tym jak zabezpieczysz cały obszar udaj się do wskazanego przez grę wyjścia ze strefy kwarantanny żeby zakończyć misję.