Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Where Do the Bees Sleep? poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ogólne informacje na temat misji

Szósta misja gry Metal Gear Solid V jest zdecydowanie dłuższa od kilku poprzednich i jej ukończenie może ci też sprawić więcej kłopotów. W drodze do miejsca ukrycia broni Honey Bee musisz między innymi przejść obok pilnie strzeżonej bazy w górach, a także unikać wykrycia przez wrogi śmigłowiec bojowy. W końcówce misji Big Bossa czeka ponadto kolejne spotkanie z oddziałem Skulls. W szóstej misji do wykonania jest kilka pobocznych zadań (m.in. eksfiltracja dwóch snajperów z bazy w górach), aczkolwiek bez większych przeszkód możesz się nimi wszystkimi zająć już przy pierwszym podejściu.

Zadania dostępne w misji

  • OBOWIĄZKOWE (1/1): Secured the Honey Bee (Zabezpieczono broń Honey Bee) - Poszukiwaną broń ukryto w jaskiniach sąsiadujących z lokacją Da Smasei Laman i w jej odnalezieniu może ci pomóc uratowany więzień (trzeci opcjonalny cel misji). Gra zaliczy ci ten cel misji w momencie pozyskania broni, przy czym w celu ukończenie całego zadania musisz jeszcze dodatkowo przeżyć nową konfrontację z oddziałem Skulls i opuścić obszar działań.
  • OPCJONALNE (1/5): Eliminated the Skulls (Wyeliminowano członków oddziału Skulls) - "Zombiaki" znane już z pierwszej misji gry pojawiają się pod sam koniec tego zadania. Najłatwiej możesz się ich pozbyć z pomocą broni Honey Bee, ale jeśli chcesz zaoszczędzić do niej amunicję (i przy okazji zaliczyć drugi opcjonalny cel) to możesz dla odmiany skorzystać na przykład z granatnika czy wyrzutni rakiet.
  • OPCJONALNE (2/5): Secure the Honey Bee with it ammunition intact (Zabezpieczono broń Honey Bee wraz z zapasem amunicji do niej) - Cel ten jest nieco mylący, bo możesz go zaliczyć o ile na koniec misji pozostanie ci w zapasie co najmniej jeden pocisk do broni Honey Bee. Jeśli wykorzystasz resztę to po prostu otrzymasz mniej punktów i prawdopodobnie niższą rangę. Możesz zaoszczędzić amunicję pokonując oddział Skulls z pomocą innych broni lub po prostu im uciekając.
  • OPCJONALNE (3/5): Extracted the prisoner who cannot speak (Ekstrakcja więźnia-niemowy) - Wspomnianego jeńca po raz pierwszy zauważysz po dotarciu do lokacji Mountain Relay Base gdzie będzie przesłuchiwany. Możesz tam zastrzelić lub uśpić wrogich żołnierzy. Jeśli nie zdążysz to zostanie on przetransportowany do bazy Da Smasei Laman i musisz go wtedy uratować zanim zostanie wykonana na nim egzekucja.
  • OPCJONALNE (4/5): Extracted 2 snipers at the Mountain Relay Base (Ekstrakcja dwóch snajperów z bazy Mountain Relay Base) - Pierwszego snajpera odnajdziesz po zachodniej części mostu, a drugiego po wschodniej. Musisz ich sam odnaleźć, tak więc pomagaj sobie lornetką i rozglądaj się za osobami z karabinami snajperskimi na wyposażeniu. W dowolny sposób ogłusz każdego ze snajperów i fultonuj ich (odeślij balonem do Bazy Matki).
  • OPCJONALNE (5/5): Eliminated the gunship (Zestrzelono śmigłowiec bojowy) - Śmigłowiec lata nad wschodnią częścią mapy. Do jego zestrzelenia najlepiej jest użyć wyrzutni. Możesz też skorzystać z dowolnego granatnika, ale musisz wtedy zaczekać aż śmigłowiec zawiśnie w powietrzu i oddać serię strzałów z mniejszej odległości.

Przygotowanie się do misji

Jako porę dnia do rozegrania tej misji wybierz tak jak zwykle godzinę 18:00, dzięki czemu o wiele łatwiej będzie ci unikać wykrycia przez wrogów z dwóch głównych baz. Jeśli chodzi o wyposażenie Big Bossa to wyjątkowo jest ono bardzo istotne. Postaraj się zabrać mianowicie na misję granatnik FAKEL-46 lub wyrzutnię GROM-11. Obie te bronie musisz wynaleźć w Bazie Matce, ale nie mają one na szczęście wygórowanych wymagań (wystarczy rozwinąć dostatecznie odpowiednie zespoły badawcze i pozyskać trochę pospolitych surowców). Wybór drugiej głównej broni nie jest już taki ważny. Może to być np. dowolny karabin snajperski (przyda ci się on w uratowaniu więźnia, ale tylko jeśli nie masz nic przeciwko zabijaniu wrogów).