Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Ekstrakcja więźnia i przywódcy | Misja 25 - Aim True, Ye Vengeful poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ekstrakcja więźnia i przywódcy

Zacznij od zneutralizowania przywódcy bojowników - Ekstrakcja więźnia i przywódcy - Misja 25 - Aim True, Ye Vengeful - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia

Zacznij od zneutralizowania przywódcy bojowników. Możesz zbliżyć się do niego i oddać serię strzałów z pistoletu lub zaatakować go na odległość (tu może ci też pomóc Quiet jeśli dysponuje odpowiednią snajperką). W następnej kolejności zakradnij się do przetrzymywanego zastępcy dowódcy. Sprawdź czy w pobliżu nie ma dzieci-bojowników i jeśli zachodzi taka potrzeba to pozbaw część z nich przytomności. Dopiero wtedy podnieś z ziemi więźnia.

Najlepszy sposób na szybkie zakończenie tej misji to załadowanie przywódcy i więźnia na pokład jeepa znajdującego się w wiosce, gdyż pozwoli ci to zaliczyć dodatkowe zadanie (jednoczesna ekstrakcja obu postaci samochodem). Pojazd ten pokazany został na powyższym obrazku.

Po umieszczeniu obu osób na pokładzie jeepa nie próbuj go fultonować, bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że więzień wypadłby z pojazdu - Ekstrakcja więźnia i przywódcy - Misja 25 - Aim True, Ye Vengeful - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Wyjedź jeepem poza mapę

Po umieszczeniu obu osób na pokładzie jeepa nie próbuj go fultonować, bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że więzień wypadłby z pojazdu. Zamiast tego zasiądź za kierownicą i wyrusz na północ. Musisz wyjechać gazikiem poza obszar misji, dzięki czemu zostanie ona zakończona.

Uwaga - Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz użyć jeepa to najlepiej byłoby zamówić sobie przylot śmigłowca i dostarczyć obie postacie nadające się do ekstrakcji do miejsca ewakuacji zlokalizowanego w południowej części mapy.

Uwaga - Po ukończonej misji dowiesz się o dziwnej chorobie rozprzestrzeniającej się w Bazie Matce. Nie musisz wykonywać jakichś skomplikowanych czynności, a jedynie zapoznać się wstępnie z zasadami umieszczania personelu w strefie kwarantanny.