Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Diamenty w ruinach Smasei Fort | Nieoszlifowane diamenty poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Diamenty w ruinach Smasei Fort

Da Smasei Laman

Diament znajduje się na półce skalnej, która jest ulokowana w wąskim przesmyku górskim - Diamenty w Smasei Fort (Afganistan) - Nieoszlifowane diamenty (Rough Diamonds) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Lokalizacja diamentu.

Diament znajduje się na półce skalnej, która jest ulokowana w wąskim przesmyku górskim. Aby się na nią dostać, trzeba najpierw wspiąć się głaz, wejść na inną półkę skalną, a na końcu przeskoczyć na tę właściwą.

Diament znajduje się na podłodze wewnątrz budynku z satelitą umocowaną na dachu - Diamenty w Smasei Fort (Afganistan) - Nieoszlifowane diamenty (Rough Diamonds) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Lokalizacja diamentu.

Diament znajduje się na podłodze wewnątrz budynku z satelitą umocowaną na dachu. Aby dostać się do środka, należy otworzyć zamknięte drzwi za pomocą wytrycha (automatyczna akcja).

Dwa diamenty znajdują się pod stołem ulokowanym w pobliżu budynku z satelitą umocowaną na dachu (dookoła jest sporo skrzynek) - Diamenty w Smasei Fort (Afganistan) - Nieoszlifowane diamenty (Rough Diamonds) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Lokalizacja diamentów.

Dwa diamenty znajdują się pod stołem ulokowanym w pobliżu budynku z satelitą umocowaną na dachu (dookoła jest sporo skrzynek).

Diament znajduje się pod stołem ulokowanym w północnej części obozowiska (tuż obok odtwarzacza zawierającego kasetę z nagraniem) - Diamenty w Smasei Fort (Afganistan) - Nieoszlifowane diamenty (Rough Diamonds) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Lokalizacja diamentu.

Diament znajduje się pod stołem ulokowanym w północnej części obozowiska (tuż obok odtwarzacza zawierającego kasetę z nagraniem).

Diament znajduje się na pagórku, na który możemy wejść, wspinając się na skrzynię stojącą od razu po wejściu główną drogą do kompleksu jaskiń - Diamenty w Smasei Fort (Afganistan) - Nieoszlifowane diamenty (Rough Diamonds) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Lokalizacja diamentu.

Diament znajduje się na pagórku, na który możemy wejść, wspinając się na skrzynię stojącą od razu po wejściu główną drogą do kompleksu jaskiń.