Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Opisy misji (Side-Ops) 131-140 | Poboczne misje poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Opisy misji (Side-Ops) 131-140

Misja 131 - Eliminate the Wandering Puppets 04

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze (musisz odblokować mapę Afryki) i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Okolice posterunku 17 w Afryce.

Opis: Dotrzyj w pobliże posterunku numer 17 i zajmij się badaniem obszaru na wschód od niego - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Przeszukaj wzgórza niedaleko posterunku 17

Opis: Dotrzyj w pobliże posterunku numer 17 i zajmij się badaniem obszaru na wschód od niego. Kolejne marionetki możesz sam odnajdywać lub na przykład polegać na wskazaniach D-Doga. Żołnierzy będących pod kontrolą Skullsów najłatwiej jest eliminować z użyciem dowolnego karabinu, zwłaszcza że nie stanowią oni dużego zagrożenia. Jeśli mimo wszystko planujesz odsyłać ich balonem do bazy to używaj na nich broni z amunicją usypiającą (nie korzystaj z opcji walki wręcz).

Nagrody: 140000 GMP

Misja 132 - Eliminate the Wandering Puppets 05

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Pałac Lamar Khaate Palace w Afganistanie.

Opis: Do pałacu Lamar Khaate Palace możesz dotrzeć bez konieczności skradania się - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Marionetki przebywają w głównych ruinach

Opis: Do pałacu Lamar Khaate Palace możesz dotrzeć bez konieczności skradania się. Marionetki nadające się do eliminacji przebywają na różnych piętrach głównych ruin i w szybkim odnalezieniu ich wszystkich tak jak zawsze może ci pomóc D-Dog. Z racji konieczności staczania walk na niewielkim dystansie wskazane jest korzystanie w tej misji z dobrego karabinu szturmowego lub ze strzelby. Pamiętaj naturalnie o tym żeby zawsze celować w głowy przeciwników znajdujących się pod kontrolą Skullsów. Musisz pozbyć się w sumie ośmiu marionetek.

Nagrody: 140000 GMP

Misja 133 - Eliminate the Wandering Puppets 06

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Elektrownia Serak Power Plant w Afganistanie.

Opis: Marionetki przebywają wewnątrz oraz w pobliżu jednego z południowych budynków elektrowni Serak Power Plant - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Marionetki odnajdziesz przy jednym z budynków elektrowni

Opis: Marionetki przebywają wewnątrz oraz w pobliżu jednego z południowych budynków elektrowni Serak Power Plant. Jeśli chcesz szybko i bezproblemowo się ich pozbyć to możesz wrzucić do środka parę granatów lub skorzystać z wyrzutni rakiet. Równie dobrze możesz też jednak użyć standardowego karabinu i po kolei likwidować kolejne cele. Do wyeliminowania jest osiem marionetek i w ustaleniu ich położenia pomoże ci D-Dog.

Nagrody: 180000 GMP

Misja 134 - Eliminate the Wandering Puppets 07

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Wioska Da Ghwandai Khar w Afganistanie.

Opis: Do wioski Da Ghwandai Khar możesz zbliżyć się od dowolnej strony, bo nie musisz obawiać się tego, że w trakcie przeprawy zostaniesz zauważony i ostrzelany - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Przeszukaj całą wioskę żeby zlokalizować siedmiu przeciwników

Opis: Do wioski Da Ghwandai Khar możesz zbliżyć się od dowolnej strony, bo nie musisz obawiać się tego, że w trakcie przeprawy zostaniesz zauważony i ostrzelany. W wiosce przebywa w sumie siedem marionetek - część z nich stacjonuje wewnątrz budynków, a część stoi pod gołym niebem. Użyj D-Doga lub samodzielnie zlokalizuj wszystkich wrogów i pozbądź się ich w dowolny sposób (dla przypomnienia marionetki możesz też fultonować, ale musisz najpierw użyć na nich broni z amunicją usypiającą).

Nagrody: 180000 GMP

Misja 135 - Eliminate the Wandering Puppets 08

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze (musisz odblokować mapę Afryki) i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Dolina Lufwa Valley w Afryce.

Opis: W trakcie przeprawy przez dolinę Lufwa Valley nie musisz obawiać się napotykania normalnych żołnierzy, bo w okolicy nie powinno być nikogo innego poza poszukiwanymi marionetkami - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Musisz zabezpieczyć willę w dolinie Lufwa Valley

Opis: W trakcie przeprawy przez dolinę Lufwa Valley nie musisz obawiać się napotykania normalnych żołnierzy, bo w okolicy nie powinno być nikogo innego poza poszukiwanymi marionetkami. Wspomniane osoby będące pod kontrolą Skullsów przebywają mianowicie wewnątrz dużej posiadłości, w której w jednej z głównej misji odnajdywałeś Code Talkera. Użyj D-Doga żeby szybko zlokalizować wrogów lub osobiście przeszukaj dokładnie willę. Wszystkie cele misji najlepiej byłoby zabić, bo w przypadku chęci fultonowania ich musiałbyś dysponować ulepszeniem Wormhole lub wynosić kolejne osoby z budynku.

Nagrody: 180000 GMP

Misja 136 - Eliminate the Wandering Puppets 09

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Wioska Da Wialo Kallai w Afganistanie.

Opis: Wszystkie marionetki przebywają w wiosce Da Wialo Kallai i do ich zlokalizowania możesz użyć D-Doga - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Marionetki z założonymi ciężkimi pancerzami najłatwiej zabija się z pomocą wyrzutni

Opis: Wszystkie marionetki przebywają w wiosce Da Wialo Kallai i do ich zlokalizowania możesz użyć D-Doga. Zabijanie przeciwników wyposażonych w średniej jakości zbroje nie jest trudne, bo wystarczy oddać kilka strzałów w ich głowę (najpierw musisz zniszczyć ich nakrycia głowy). Gorzej jest z marionetkami, które mają założone bardzo ciężkie pancerze, albowiem standardowy ostrzał niewiele tu podziała. W takich sytuacjach dobrze jest używać granatnika lub wyrzutni rakiet, przy czym pamiętaj oczywiście o zachowaniu bezpiecznej odległości.

Nagrody: 200000 GMP

Misja 137 - Eliminate the Wandering Puppets 10

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Okolice posterunku 04 w Afganistanie.

Opis: Ze zlokalizowaniem wszystkich ośmiu marionetek powiązanych z tą misją nie powinieneś mieć dużych problemów - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Musisz zabezpieczyć niewielkie ruiny

Opis: Ze zlokalizowaniem wszystkich ośmiu marionetek powiązanych z tą misją nie powinieneś mieć dużych problemów. Musisz mianowicie zbadać niewielkie ruiny sąsiadujące z (niepilnowanym chwilowo) posterunkiem numer 4. Problemem jest to, że niektóre marionetki mają założone ciężkie zbroje i są przez to bardzo odporne na ostrzał z karabinu czy pistoletu. Zabierz w rezultacie na tę misję dowolną wyrzutnię lub w najgorszym wypadku skorzystaj z granatów (eksplozja pojedynczego granatu może nie wystarczyć!).

Nagrody: 200000 GMP

Misja 138 - Eliminate the Wandering Puppets 11

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Ruiny Da Smasei Laman w Afganistanie.

1 - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Opis: Marionetki przebywają w ruinach Da Smasei Laman, przy czym zlokalizowanie ich może ci sprawić trochę kłopotów - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne

Opis: Marionetki przebywają w ruinach Da Smasei Laman, przy czym zlokalizowanie ich może ci sprawić trochę kłopotów. Przeciwników nie odnajdziesz w głównym obszarze ruin, tylko w jaskiniach w ich północno-wschodniej części, które badałeś między innymi podczas zaliczania szóstej głównej misji gry (poszukiwania wyrzutni Killer Bee). Wejście do jaskiń pokazane zostału na obrazku 1, a obrazek 2 prezentuje ich lokalizację na mapie. Po odnalezieniu marionetek tylko części z nich będziesz mógł pozbyć się używając zwykłego karabinu czy pistoletu. Do wyeliminowania większości z nich potrzebny będzie cięższy sprzęt i wskazane jest tu skorzystanie z wyrzutni rakiet lub z granatów.

Nagrody: 200000 GMP

Misja 139 - Eliminate the Wandering Puppets 12

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Wioska Qarya Sakhra Ee w Afganistanie.

Opis: Na poszukiwania marionetek musisz wyruszyć do wioski Qarya Sakhra Ee - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Przeszukaj dokładnie całą wioskę i pozbądź się ośmiu marionetek

Opis: Na poszukiwania marionetek musisz wyruszyć do wioski Qarya Sakhra Ee. Do celu podróży możesz zbliżyć się od dowolnej strony, bo nie ma ryzyka, że zostaniesz ostrzelany na odległość. Jako że lokacja ta jest wielopoziomowa zlokalizowanie wszystkich marionetek bez niczyjej pomocy może okazać się dość czasochłonne, tak więc zabierz na tę misję D-Doga. Do likwidowania przeciwników staraj się używać przede wszystkim wyrzutni rakiet, bo większość marionetek będzie używała ciężkich pancerzy, przez które nie przebije się zwykła amunicja wystrzelona np. z karabinu. Musisz zneutralizować w sumie osiem marionetek.

Nagrody: 200000 GMP

Misja 140 - Eliminate the Wandering Puppets 13

Założenia misji: Musisz odnaleźć i wyeliminować grupę "marionetek" (Puppets).

Dostępność: Zadanie to powinno automatycznie odblokować się dzięki postępom w grze (musisz odblokować mapę Afryki) i zaliczaniu pozostałych pobocznych misji.

Lokalizacja: Obszar na wschód od posterunku 02 w Afryce.

Opis: Marionetki przebywają na terenach równinnych w niewielkiej odległości na wschód od posterunku numer 2 i mowa tu konkretnie o ośmiu przeciwnikach - Opisy misji (Side-Ops) 131-140 - Poboczne misje (Side-Ops) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - sekrety i zadania poboczne
Odnalezienie marionetek nie jest trudnym zadaniem

Opis: Marionetki przebywają na terenach równinnych w niewielkiej odległości na wschód od posterunku numer 2 i mowa tu konkretnie o ośmiu przeciwnikach. Możesz skorzystać z lornetki i osobiście zidentyfikować wszystkie cele lub zbliżyć się do obszaru misji i zaczekać aż D-Dog wykona tę czynność za Ciebie. Postaraj się zabrać na tę misję wyrzutnię rakiet lub przynajmniej spory zapas granatów odłamkowych, bo tylko w taki sposób pozbędziesz się marionetek wyposażonych w ciężkie zbroje.

Nagrody: 200000 GMP