Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Ekstrakcja ciężarówki | Misja 16 - Traitors' Caravan poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ekstrakcja ciężarówki

Zanim podejmiesz decyzję o tym w jaki sposób dokonać ekstrakcji ciężarówki (jest to wymagane do ukończenia misji) musisz wiedzieć o wiążącym się z jej kradzieżą DUŻYM utrudnieniu. Po tym jak zbliżysz się do pojazdu na około 20 metrów załączy się cut-scenka. Wokół ciężarówki pojawią się członkowie oddziału Skulls, czyli bardzo zwinne i silne zombiaki, z którymi miałeś już do czynienia w poprzednich misjach. Po pojawieniu się Skullsów najlepiej skupić się na jak najszybszym dokończeniu procesu ekstrakcji ciężarówki, choć możesz też podjąć z nimi walkę (jest to opcjonalny cel misji, który opisany został na kolejnej stronie poradnika).

Ekstrakcji ciężarówki najlepiej jest dokonać gdy zaparkowana jest ona jeszcze na lotnisku Nova Braga Airport - Ekstrakcja ciężarówki - Misja 16 - Traitors Caravan - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Najlepiej błyskawicznie fultonować ciężarówkę

Ekstrakcji ciężarówki najlepiej jest dokonać gdy zaparkowana jest ona jeszcze na lotnisku Nova Braga Airport. Jeśli dysponujesz ulepszeniem CARGO 2 to wystarczy do niej podbiec i ignorując członków oddziału Skulls podczepić do niej balon. Po udanej akcji jak najszybciej opuść teren lotniska (najlepiej przez bramkę wspomnianą na poprzedniej stronie). Wskocz na konia i rozpocznij ucieczkę przed Skullsami. Misja dobiegnie końca w momencie opuszczenia obszaru działań i powinieneś bez większych problemów zdobyć najwyższą rangę S.

Jeśli nie posiadasz ulepszenia CARGO 2 to jedynym sposobem na zaliczenie misji jest wyjechanie ciężarówką poza mapę - Ekstrakcja ciężarówki - Misja 16 - Traitors Caravan - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Ucieczka ciężarówką z obszaru misji wiąże się z ryzykiem jej zniszczenia

Jeśli nie posiadasz ulepszenia CARGO 2 to jedynym sposobem na zaliczenie misji jest wyjechanie ciężarówką poza mapę. Kradzieży ciężarówki możesz oczywiście dokonać gdy znajduje się ona jeszcze na lotnisku. W takiej sytuacji postaraj się odpowiednio wcześniej zneutralizować stojących w pobliżu niej wrogów oraz wykonać całą akcję jeszcze przed przybyciem konwoju. Już po tym jak wsiądziesz do ciężarówki jak najszybciej wyjedź z lotniska i kontynuuj przejazd. Pozostawaj na głównej drodze żeby za bardzo nie zwalniać i nie dawać szansy członkom oddziału Skulls na wyprowadzanie skutecznych ataków. Misja zakończy się powodzeniem jeśli opuścisz teren misji zanim ciężarówka zostanie zniszczona.

Jeżeli nie zdążyłeś na czas dotrzeć do lotniska to ciężarówka dołączy do konwoju i wyruszy wraz z nim w stronę północnego obozu Kiziba Camp - Ekstrakcja ciężarówki - Misja 16 - Traitors Caravan - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Możesz zatrzymać podróżujący konwój

Jeżeli nie zdążyłeś na czas dotrzeć do lotniska to ciężarówka dołączy do konwoju i wyruszy wraz z nim w stronę północnego obozu Kiziba Camp. Zaatakowanie konwoju gdy jest on w podróży nie jest dobrym pomysłem, bo musiałbyś zniszczyć szybko dwa wozy opancerzone (np. z pomocą wyrzutni) i następnie zatrzymać uciekającą ciężarówkę (zneutralizowanie jej kierowcy). Zamiast tego lepiej poczekać aż konwój dotrze do swojego punktu docelowego i dopiero wtedy zakraść się do ciężarówki z zamiarem fultonowania jej lub zajęcia miejsca na jej pokładzie.