Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe opcjonalne cele w misji Extraordinary | Misja 38 - Extraordinary poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Pozostałe opcjonalne cele w misji Extraordinary

Przejęcie kontroli nad twierdzą Spugmay Keep

Zaliczeniem tego zadania możesz zająć się podczas przechodzenia misji po raz pierwszy. Nie wymaga ono bardzo szczegółowego opisu, albowiem musisz jedynie ogłuszyć lub zabić wszystkich wrogów z twierdzy Spugmay Keep. Postaraj się tego dokonać zanim w ruinach pojawią się jeepy z posiłkami, bo niepotrzebnie utrudnią ci one realizację zadania.

Pozyskanie kliszy przed dotarciem posiłków

Zaliczenie tego celu misji nie jest łatwe, bo pierwsze posiłki pojawią się w twierdzy Spugmay Keep już kilkadziesiąt sekund po rozpoczęciu misji - Pozostałe opcjonalne cele w misji Extraordinary - Misja 38 - Extraordinary - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Jeden z jeepów zmierzających w stronę ruin

Zaliczenie tego celu misji nie jest łatwe, bo pierwsze posiłki pojawią się w twierdzy Spugmay Keep już kilkadziesiąt sekund po rozpoczęciu misji. Możesz oczywiście błyskawicznie wyruszyć w stronę ruin i postarać się je bardzo szybko zabezpieczyć, ale jest to ryzykowne i dodatkowo wymagane jest dysponowanie dobrym wyposażeniem (np. wyrzutnią do bezproblemowego eliminowania wrogów).

Jeśli nie posiadasz stosownego wyposażenia lub nie chcesz podejmować dodatkowego ryzyka to możesz zastosować odmienną taktykę i zatrzymać dwa jeepy z posiłkami gdy są one jeszcze w podróży. Pierwszy jeep pojawia się na północnym krańcu mapy, niedaleko posterunku 23. Drugi jeep nieco później pojawia się z kolei w jej południowo-zachodniej części. Najprostszym sposobem na zatrzymanie każdego z nich jest użycie wyrzutni lub ładunków wybuchowych, ale możesz też zastosować "starą metodę" i rozstawić na drodze jakąś przeszkodę żeby zmusić pojazd do zatrzymania się. Niezależnie jak się zachowasz polegaj na koniu (D-Horse) i od razu po zatrzymaniu pierwszego gazika wyrusz w stronę obszaru mapy gdzie pojawi się drugi pojazd.

Ekstrakcja więźnia ze wschodniego posterunku

Na uratowanie więźnia najlepiej zdecydować się dopiero podczas powtarzania misji, a to dlatego, że po odnalezieniu kliszy filmowej obszar działań jest zawężany i nie będziesz już wtedy mógł do niego dotrzeć - Pozostałe opcjonalne cele w misji Extraordinary - Misja 38 - Extraordinary - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia

Na uratowanie więźnia najlepiej zdecydować się dopiero podczas powtarzania misji, a to dlatego, że po odnalezieniu kliszy filmowej obszar działań jest zawężany i nie będziesz już wtedy mógł do niego dotrzeć. Musisz skierować się do posterunku numer 24, czyli tego na wschodnim krańcu mapy. Więzień jest wewnątrz budynku pokazanego na powyższym obrazku i zanim go wyniesiesz i fultonujesz rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami rozstawionymi w okolicy.

Ekstrakcja rzadkiego gatunku sępa

Ekstrakcją sępa najlepiej zająć się po odnalezieniu kliszy filmowej oraz zabezpieczeniu twierdzy Spugmay Keep - Pozostałe opcjonalne cele w misji Extraordinary - Misja 38 - Extraordinary - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia

Ekstrakcją sępa najlepiej zająć się po odnalezieniu kliszy filmowej oraz zabezpieczeniu twierdzy Spugmay Keep. Pozostań w ruinach i zwróć uwagę na krążące nad nimi ptaki. Użyj lornetki lub lunety dowolnego karabinu żeby zlokalizować rzadką omianę sępa - poszukiwany okaz pokazany został na powyższym obrazku.

Do ogłuszenia sępa najlepiej jest użyć karabinu snajperskiego z amunicją usypiającą - Pozostałe opcjonalne cele w misji Extraordinary - Misja 38 - Extraordinary - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Odszukaj ogłuszonego sępa i fultonuj go

Do ogłuszenia sępa najlepiej jest użyć karabinu snajperskiego z amunicją usypiającą. Jeśli nie masz tego typu broni w inwentarzu to zaczekaj aż sęp wyląduje na jednym z filarów lub na jakiejś niższej półce skalnej i użyj zwykłego pistoletu. Niezależnie jak się zachowałeś musisz zadbać o to żeby sęp znalazł się docelowo w miejscu, do którego możesz osobiście dotrzeć żeby przyczepić do niego balon i odesłać go do Bazy Matki.