Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 31 - Sahelanthropus | Misja 31 poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ogólne informacje na temat misji

Trzydziesta pierwsza misja gry Metal Gear Solid V jest ostatnią zaliczaną w ramach pierwszego rozdziału kampanii. Zgodnie z tym co może sugerować jej tytuł Twoim zadaniem jest pokonanie ogromnego mecha bojowego zwanego Sahelanthropusem. Sam pojedynek potrwa co najmniej kilka minut i należy się do niego bardzo dobrze przygotować (szczegóły poniżej), albowiem mech będzie dysponował wytrzymałym pancerzem i korzystał z wielu potężnych ataków.

Zadania dostępne w misji

  • OBOWIĄZKOWE (1/1): Destroyed Sahelanthropus (Zniszczono Sahelanthropusa) - Musisz pozbawić mecha całego paska energii, który wyświetlany jest w lewym górnym rogu ekranu.
  • OPCJONALNE (1/2): Destroyed Sahelanthropus's head (Zniszczono głowę Sahelanthropusa) - Atakuj głowę maszyny od samego początku misji, najlepiej z wykorzystaniem wyrzutni rakiet. Powinieneś przyczynić się do jej zniszczenia na długo przed zakończeniem pojedynku.
  • OPCJONALNE (2/2): Successfully hit the floating boy with an attack (Pomyślnie zaatakowano latającego chłopca) - Latający chłopiec pojawia się przy Sahelanthropusie pod koniec walk i gra zawsze uaktywnia wtedy spowolnienie czasu (nawet jeśli wyłączyłeś tryb Reflex Mode). Wystarczy użyć karabinu czy wyrzutni żeby zaatakować chłopca zanim teleportuje się w inne miejsce.

Przygotowanie się do misji

Misję możesz rozegrać o dowolnej porze dnia. Jeżeli zainwestowałeś dużo funduszy w rozwój swojej maszyny kroczącej to możesz wziąć ją na tę misję. Zamontuj w D-Walkerze jakąś dobrą wyrzutnię albo działko gatling. Jeśli nie zajmowałeś się ulepszaniem D-Walkera to na misję tę zabierz Quiet i wyposaż ją w najlepszą dostępną aktualnie broń.

Podstawowy arsenał Big Bossa powinien składać się z bardzo dobrego karabinu szturmowego oraz, przede wszystkim, z wyrzutni rakiet. Jeśli posiadasz kilka wyrzutni do wyboru to zabierz tę, która cechuje się największą siłą rażenia (precyzja przy oddawaniu strzałów jest tu sprawą drugorzędną).

Uwaga - Przed rozpoczęciem 31 misji upewnij się, że stan Twojego konta to co najmniej 100000 GMP, bo w trakcie misji wielokrotnie trzeba będzie wezwać zrzut z zaopatrzeniem i nie są one darmowe.