Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Odblokowanie misji 12 (Hellbound) | Misja 12 - Hellbound poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Dwunastą misję gry Metal Gear Solid V musisz sobie najpierw odblokować, bo nie znajdzie się ona automatycznie na liście dostępnych głównych zadań - Odblokowanie misji 12 (Hellbound) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Musisz dotrzeć do elektrowni

Dwunastą misję gry Metal Gear Solid V musisz sobie najpierw odblokować, bo nie znajdzie się ona automatycznie na liście dostępnych głównych zadań. Ponownie zainteresuj się tą samą poboczną misją (Side-Op) jak w przypadku przygotowań do jedenastej misji, a więc Make Contact with Emmerich (Nawiąż kontakt z Emmerichem). Jako miejsce startu wybierz na przykład lądowisko w ruinach Aabe Shifap Ruins (miejsce stoczenia pojedynku z Quiet) i wyrusz dalej na wschód, mijając po drodze kilka wrogich posterunków. Cel podróży to elektrownia Serak Power Plant.

Musisz dotrzeć do czerwonych drzwi znajdujących się we wschodniej części elektrowni i najlepiej jest tego dokonać bez informowania tutejszych przeciwników o swojej obecności - Odblokowanie misji 12 (Hellbound) - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - przewodnik i opis przejścia
Skradaj się i ogłuszaj lub zabijaj mijanych pojedynczych strażników

Musisz dotrzeć do czerwonych drzwi znajdujących się we wschodniej części elektrowni i najlepiej jest tego dokonać bez informowania tutejszych przeciwników o swojej obecności. Proponuję przemieszczać się jak najbliżej lewych skał (dodatkowo najlepiej w nocy) i omijać lub neutralizować tylko tych wrogów, którzy wyraźnie staną na drodze głównego bohatera. Po drodze przeskocz nad kilkoma płotami z czym nie powinno być problemu. Wejście w interakcję z drzwiami w elektrowni zakończy poboczną misję 82 i doprowadzi do automatycznego rozpoczęcia dwunastego głównego zadania (Hellbound).