Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Poradnik do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon oferuje komplet informacji potrzebnych do zapoznania się z polską superprodukcją oraz do ukończenia jej w stu procentach. Został on przygotowany w taki sposób żeby był przydatny zarówno dla osób, które rozpoczynają dopiero swoją przygodę z Geraltem, jak i zagorzałych fanów poprzednich odsłon cyklu, którym najważniejsze zasady gry są doskonale znane. Niniejszy poradnik podzielony został na dwie bardzo obszerne części. Pierwsza część to przewodnik po świecie gry, którego lekturą warto zająć się jeszcze przed rozpoczęciem zabawy. W przewodniku znalazły się przede wszystkim podstawowe porady dotyczące walki i eksploracji (m.in. zasady podróżowania po świecie gry, spotykanie się z innymi postaciami, techniki walki z potworami, wykorzystywanie różnych elementów ekwipunku oraz wiedźmińskich znaków). Przewodnik porusza też jednak inne istotne tematy. Najważniejsze z nich to rozwój postaci (sugerowany dobór umiejętności), najczęściej zadawane pytania (np. jak szybko awansować czy zdobywać złoto) oraz wskazówki do gry w karty (Gwint). Przysłowiową wisienką na torcie w przewodniku są z kolei rozdziały poświęcone romansom i scenom miłosnym oraz poukrywanym w grze easter eggs. Na drugą część niniejszego poradnika składają się opis przejścia gry połączony z omówieniami wszystkich odwiedzanych lokacji. W poradniku zawarte zostały wszystkie dostępne w grze główne i opcjonalne zadania (w tym zlecenia wiedźmińskie i poszukiwania skarbów). Uwzględniono podstawowe oraz alternatywne metody ich zaliczania, jak również różnice wynikające z wcześniej podjętych decyzji. Każdy większy obszar świata gry ma własną wysokiej jakości mapę z zaznaczonymi na niej najważniejszymi punktami, takimi jak wioski, miasta, dodatkowe lokacje do odkrycia (np. skarby strzeżone przez potwory czy obozowiska okupowane przez bandytów) czy miejsca występowania handlarzy i wyjątkowo silnych potworów. Wiedźmin 3: Dziki Gon to kolejna część niezwykle popularnej serii gier role-playing, w której ponownie wcielamy się w postać wiedźmina Geralta znanego z prozy Andrzeja Sapkowskiego. Na odkrycie czeka zróżnicowany i ogromny świat fantasy, który może zapewnić graczowi nawet ponad sto godzin rozrywki.

Oznaczenia użyte w poradniku - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Oznaczenia użyte w poradniku:

Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory

Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji

Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów

Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)

Jacek "Stranger" Hałas, Patrick "YxU" Homa, Patryk Greniuk & Krystian Smoszna (www.gry-online.pl)

Informacje o Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 290, ilustracje: 917 , filmy: 3 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 68.

Opis przejścia i atlas

Ostatnia aktualizacja : 1 grudnia 2016, odwiedź Opis przejścia i atlas

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Popularne strony w Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (453)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
11.02.2016 01:00
odpowiedz
TeRiKaY
114
Senator

no właśnie na skellige jeszcze nie byłem; myślałem że gdzieś w velen czy novigradzie będzie

26.02.2016 10:49
odpowiedz
1 odpowiedź
Rudijr
1
Junior

Witam, mam problem z zdaniem wyspa mgieł. Dopływam do wskazanego miejsca i nic się nie dzieje ( na YT widziałem że powinna włączyć się animacja i Geralt wypuszcza magiczny swietlik za którym trzeba płynąć) Gdzie można dostać takiego świetlika? Pls help

12.03.2016 19:13
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Daaques
1
Legionista

Gdzie można znaleźć roztwór rtęciowy?

07.05.2016 19:05
odpowiedz
piorunX22
3
Junior

Uzupełnienie do lokacji
łupy wojenne Kłomnica M10
Tam jest nie jedna a 4 skrzynie. jedna w kajucie kapitańskiej a 3 w ładowni.
Po opróżnieniu wszystkich 4 szarzeje normalnie

12.05.2016 09:54
182
Mów mi wuju

Czy można rozpoczynać tryb Nowa Gra+ przed wyjściem drugiego dodatku, czy też warto poczekać i zagrać w pełną wersję ze wszystkimi dodatkami?

22.05.2016 12:43
odpowiedz
Kambolada
4
Junior

,

post wyedytowany przez Kambolada 2016-05-22 12:49:11
23.05.2016 16:42
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Czesław600
1
Junior

Wie ktoś morze gdzie znajde lub kupie podstawowy olej przeciw wampirom u Gremisty go nie ma u Guślarza też. Z góry dziękuję

23.06.2016 22:18
odpowiedz
1 odpowiedź
kroolik1818
1
Junior

Witam. Mam mały problem z misją poboczną W WILCZEJ SKÓRZE. Po przeszukaniu podwodnej jaskini nie posiadam żadnego klucza który dał by mi potem dostęp do księgi Morkvarga. Mimo to na mini mapie wciąż mam za zadanie przeszukać tę podwodną jaskinię.. ale przecież już to zrobiłem. Chce go odczarować ale bez księgi można go tylko zabić. Jakieś pomysły?

24.06.2016 00:59
odpowiedz
1 odpowiedź
adamz01
1
Legionista

wie ktos moze czy jest mozliwosc przechowywania ekwipunku w skrzyniach tak jak w W2?

30.06.2016 10:12
odpowiedz
Sebatrox
20
Meganium

W DLC "jak kot z wilkiem" gdy wrócimy do Miłki w Rudniku to dostaniemy od niej prezent:

https://www.youtube.com/watch?v=SMb5heRw5Jw

post wyedytowany przez Sebatrox 2016-06-30 10:12:54
15.08.2016 22:07
odpowiedz
Intruderps4
1
Junior

Szukam jakiejs porady odnosnie petard. Mam 12 lvl i do tej pory mam tylko kilka schematow petard, w tym 1 wieksza ktora potrafi rozwalic gniazda, zeby ja,zrobic potrzebuje jako skladnika mniejsza jej wersje. Zrobilem caly bialy sad, wszystkie znaki zapytania, otworzylem prawie wszystki, worki skrzynie szafy itp bo zawsze gram dosc dokladnie, u kupcow nie mam schematow, u zuelarki tez. Na 2 mapie tez u kupcow nie ma, u guslarza pusto... Skad do ch... Ogarnac schemat na jakas normalnna petarde nietrudna do zrobienia ktora posklada gniazda i sciagnie skrzekacza w jaskini podczas questa?? To prawda ze losowo sie pojawiaja receptury?

19.08.2016 17:24
odpowiedz
szpak tzu
5
Legionista

Intruderps4 Receptury pojawiają się w różnych skrzyniach losowo. Ja zawsze kupowałem schematy u zielarza przy kapliczce z ghulami w bialym sadzie, miał kartacz i samum. Spróbuj też u Keiry Metz. Sporo jest takich miejsc.

19.08.2016 17:32
odpowiedz
szpak tzu
5
Legionista

Mam pytanie odnośnie Vespuli, jednej z dziewczyn Jaskra. Jeśli w zadaniu Spis cudzołożnic zabije się ludzi Juniora, którzy przyszli do niej po pieniądze, mówi ona że przeniesie się do Oxenfurtu. Czy po pewnym upływie czasu można znaleźć ją gdzieś i jej pralnię, jeśli tak to gdzie, czy znika ona całkowicie??? Zastanawia mnie czy taki szczegół został uwzględniony w grze.

28.08.2016 15:57
odpowiedz
michal1230987
1
Junior

mam problem mianowicie u sprzedawcow nue pojawiaja mi sie te notatki wiedzminow gram na ps4

01.09.2016 22:18
odpowiedz
1 odpowiedź
Maniu1135
6
Junior

Czemu mapy zadań w Velen poznikały ? oO Zostały tylko te z wysp Skellige

10.10.2016 13:43
odpowiedz
Fifiol
1
Junior

Wie ktoś, jak naprawić ten bug?

04.11.2016 20:48
odpowiedz
1 odpowiedź
czasznik11
30
Centurion

pilnie potrzebna pomoc!!!
nie mogę rozpocząć tego zadania, nigdy nie dostałem żadnego listu, mam zadanie z towarzyszami broni, żeby ich zebrać w twierdzy po tym jak znajdę Ciri i walczyć z Gonem, żeby mieć Triss (na której mi bardzo zależy, m.in. żeby popchnąć jej wątek z Geraltem do przodu i dowalić durnej Yen) muszę jej pomóc ze sprawami w Novigradzie, ale nijak nie da się nic zrobić, jak z nią rozmawiam nie mam nowej opcji dialogowej, POMOCY!!!

09.11.2016 20:39
odpowiedz
dzambo90
2
Junior

Pomożecie mi?
Zrobiłam zadanie Towarzysze broni, a mimo to gry podpływam na wyspę mgieł to słyszę "przed wyruszeniem w drogę musisz zebrać drużynę" :/ o co chodzi? mam nie zrobione zadanie z triss statuetka żołnierza, ale ona gdzieś odjechała z blondynem na koniach i dupa :/ mam 25lvl

09.11.2016 20:42
odpowiedz
Crod4312
69
Weteran

Nie zrobiłeś jeszcze zadania "Teraz albo nigdy" dla Triss ot co. Po tym odjeździe dostajesz list od Triss albo nie. W takim wypadku idź do jej domu i tam powinna być.

23.12.2016 23:42
odpowiedz
roninwawa
11
Legionista

"Również na tablicy ogłoszeniowej możesz odnaleźć wiadomość z narzekaniami pewnej rodziny odnośnie tego, że guślarz nakazał wsadzenie chorej dziewczynki do pieca i że się ona spaliła. Jest to nawiązanie do "Janko Muzykanta" Henryka Sienkiewicz"
poprawcie bład nie "Janko Muzykant" Henryka Sienkiewicz a "Antek" Bolesław Prus a zwęglili tam Marylkę siostre Antka lecząc ja z gorączki

28.12.2016 21:20
odpowiedz
Jawor88
1
Junior

Pytanko. Jeśli nie powiem Reuven-owi gdzie jest skarb (dam mu tylko klucz) to czy można jeszcze potem znaleźć ten skarb? Tak żeby pomógł w obronie Kaer Morhen.

post wyedytowany przez Jawor88 2016-12-28 21:21:49
22.01.2017 14:41
odpowiedz
hejtu
2
Junior

hej, mam pytanie odnośnie zadania "Stosy Novigradu" czy da się zrobić tak, żeby zaliczyło oba podpunkty i "porozmawiaj z żebrakami" i "znajdź złodzieja" czy trzeba wybrać pomiędzy jednym a drugim i jedno zawsze będzie niezaliczone?

31.01.2017 17:06
1
odpowiedz
Jalokim24
2
Junior

Jakie to wszystko nieczytelne,nie wiem czy to komentarz czy komentarz pod komentarzem,zmieńcie to pls

09.02.2017 15:12
-1
odpowiedz
Kryzys3108
1
Junior

Pomocy ! Wbiłem choerny 34 lvl i wreszcie chce założyć mistrzowski rynsztunek kota. Wszystko mam , ale w miejscu gdzie powinna być cala zbroja wysmienita jest wszystko oprócz rękawic ?? resetowalem, inne save'y wczytywalem ale dalej nie pojawiają się tam rękawice a bez nich nie skompletuje mistrzowskiego rynsztunku kota ...

15.02.2017 22:00
-1
odpowiedz
Diana04
1
Junior

A mi się pojawił błąd... Bo zamiast trofeum z krabopająka dostałam trofeum z baby wodnej...

28.02.2017 12:46
odpowiedz
Hrisu
1
Junior

Nie mogę wykonać Rynsztunku szkoły wilka , w wieży nie da się otworzyć tej skrzyni !! Pilnie ktoś wie jak to naprawić ? Wiem że byly aktualizacje które to naprawiały . ( 1.31moja wersja gram ps4 )

08.03.2017 20:36
odpowiedz
Wyrzyk
1
Junior

Czy ktoś ma zrobione wszystkie osiagniecia na GOG jeśli tak to prosiłbym o zdj tych wszystkich z góry dzięki

17.03.2017 11:17
odpowiedz
mszarkowski
1
Junior

Wczoraj znalazłem w losowej skrzyni w trakcie questu wyprowadzania czarodziejów z Novigradu ;)

31.03.2017 17:51
odpowiedz
KOJOT2016
3
Junior

powiedzcie mi czy to błąd czy coś żle zrobiłem? chodzi o jaskinie snów za każdym razem kończe zadanie i po cut scence wyskakuje że zadanie nie wykonane proszę o odp.

19.05.2017 16:29
odpowiedz
1 odpowiedź
Matleys
4
Legionista

Jak Wam chodzi wersja na PS4 ? bo mi póki co dobrze...... ale zastanawia mnie co będzie w Novigradzie....

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299257Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299256Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299255Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299254Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299057Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299056Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299055Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299054Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299053