Leczenie się w trakcie walk i medytacja | Walka | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Leczenie się w trakcie walk i medytacja

Żywność sprzedawana jest m.in. przez handlarzy, ale złoto lepiej przeznaczać na inne cele - Leczenie się w trakcie walk i medytacja | Walka | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Żywność sprzedawana jest m.in. przez handlarzy, ale złoto lepiej przeznaczać na inne cele

Zdrowie Geralta domyślnie nie regeneruje się w samoczynny sposób i oznacza to, że musisz wszystkie potyczki rozgrywać z dużą rozwagą, nawet jeśli grasz na jednym z niższych poziomów trudności. Najbardziej oczywiste metody odnawiania utraconej energii życiowej to eliksiry oraz żywność.

Korzystanie z eliksirów pozwala na znacznie szybsze regenerowanie punktów zdrowia, ale używanie ich jest niestety mocno limitowane. Musisz przede wszystkim zacząć od pozyskania schematu jakiegoś eliksiru leczniczego i dodatkowo zaopatrzyć się we wszystkie składniki alchemiczne potrzebne do jego przygotowania. Zapas mikstur bardzo szybko się ponadto wyczerpuje i wymusza to częste korzystanie z opisanej niżej opcji medytacji. Leczenie się poprzez spożywanie różnorakich smakołyków jest znacznie prostszą metodą, aczkolwiek większość rodzajów żywności pozwala na odnawianie niewielkich ilości zdrowia. Ta metoda regeneracji zdrowia Geralta jest lepsza na początku gry, czyli wtedy gdy nie możesz sobie pozwolić na dysponowanie wieloma miksturami i gdy sam pasek zdrowia Geralta nie jest jeszcze zbyt długi. Żywność najłatwiej możesz zdobywać dzięki eksploracji świata gry czy zabijaniu potworów. W tym drugim przypadku dobrym pomysłem jest częste staczanie walk z dzikimi psami i wilkami, albowiem zwierzęta te często pozostawiają po sobie wątroby i surowe mięso. Z ofert handlarzy sprzedających żywność (sprzedają ją m.in. karczmarze) korzystaj jedynie w ostateczności.

Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...