Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Adrenalina - jak ją zdobywać i do czego jest potrzebna? | Walka | Wiedźmin 3 Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Adrenalina - jak ją zdobywać i do czego jest potrzebna?

Aktualna ilość adrenaliny pokazywana jest w lewym górnym rogu ekranu - Adrenalina - jak ją zdobywać i do czego jest potrzebna? | Walka | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Aktualna ilość adrenaliny pokazywana jest w lewym górnym rogu ekranu

Adrenalina to jeden z ważniejszych współczynników związanych z walką i ma on wpływ na skuteczność radzenia sobie przez Geralta z przeciwnikami. Punkty adrenaliny gromadzi się w wyniku wyprowadzanych ataków i gra szczególnie premiuje utrzymywanie ich ciągłości, gdyż chwilowe zaprzestanie dalszych walk sprawi, że adrenalina zacznie stopniowo opadać. Pasek adrenaliny wyświetlany jest zawsze na ekranie pod paskiem wytrzymałości i możesz w ten sposób ocenić ile punktów adrenaliny udało ci się uzbierać.

Uwaga! Możesz usprawniać tempo pozyskiwania punktów adrenaliny dzięki odblokowywaniu umiejętności z kategorii Szermierka. Każda nowa umiejętność to poprawa tempa ładowania adrenaliny od jednego do pięciu procent.

Adrenalina sama w sobie nie powoduje żadnych zmian. Współpracuje ona jednak z wieloma umiejętnościami, modyfikując lub podnosząc ich skuteczność. Najważniejsze tego typu zależności to:

  • Umiejętność Niezabijalność z kategorii Szermierka - Dzięki tej umiejętności utrata wszystkich punktów zdrowia nie musi oznaczać automatycznej przegranej, bo do chwilowego uzdrowienia Geralta mogą zostać użyte zgromadzone punkty adrenaliny.
  • Umiejętność Rozpłatanie z kategorii Szermierka - Punkty adrenaliny mogą doprowadzić do zwiększenia zadawanych całkowitych obrażeń aż o 100 procent.
  • Umiejętność Mordercza precyzja z kategorii Szermierka - Punkty adrenaliny zwiększają procentowe szanse na natychmiastowe zamordowanie przeciwnika.
  • Umiejętność Przelanie gniewu z kategorii Szermierka - Dysponowanie wymaganą liczbą punktów adrenaliny pozwala na aktywowanie znaku wiedźmińskiego na najwyższym poziomie i na zwiększenie siły znaków.
  • Umiejętność Instynkt łowcy z kategorii Alchemia - Dysponowanie maksymalną liczbą punktów adrenaliny pozwala na zwiększenie obrażeń zadawanych w wyniku trafień krytycznych, ale tylko jeśli zastosowany został olejek, na który dany potwór jest podatny.
  • Umiejętność Kontrola gniewu z kategorii Zdolności - Odblokowuje ona możliwość aktywowania znaków wiedźmińskich nawet wtedy gdy Geralt nie dysponuje wymaganą liczbą punktów wytrzymałości. Na miejsce brakującej wytrzymałości wskakują wtedy punkty adrenaliny.
  • Umiejętność Skupienie z kategorii Zdolności - To jedna z ciekawszych propozycji, gdyż dzięki dysponowaniu punktami adrenaliny Geralt może zadawać większe obrażenia oraz zwiększa się siła aktywowanych przez niego znaków wiedźmińskich.