Hex Commander: Wywerny, jednostki Zielonoskórych
Aktualizacja:

Kolejna wyjątkowa jednostka w armii orków i goblinów. Nie posiada zbyt wielkich możliwości, choć odznacza się dużą ilością punktów zdrowia. Brakuje pancerza, szybkości i zadaje małe obrażenia. Jest to jednostka specjalistyczna i najlepiej radzi sobie z opancerzonymi lub ufortyfikowanymi wrogami. Jej umiejętność to plucie kwasem. Każdy jej atak nakłada efekt kwasu na przeciwnika, który zadaje tyle samo obrażeń na turę, co podstawowa wartość ataku (nie zmodyfikowana np. zwojami). Kwas ignoruje pancerz i wszystkie inne efekty, przez co efiara powoli umiera, mimo ciężkiego pancerza. Efekty nie nakładają się (choć można odnowić licznik trwania efektu), ale kumuluje się z podpaleniem przez smoka.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Smok Ildus, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Vulpis, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Guarg, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Wargi, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Harcownicy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Łucznicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Pikinierzy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy orków, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Szaman, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wywerny, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
