Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
Aktualizacja:
Napotykasz fort, który został opanowany przez nieumarłych i wybił załogę. Twój bohater postanawia odbić to miejsce. Największym wyzwaniem jest pokonanie jednostek wroga, ponieważ posiadają bardzo dużo punktów wytrzymałości.

Rozpoczynasz misję przez uszkodzonym teleporcie (1). Możesz od razu biec do fortecy, ale część wrogów zacznie wymarsz do twojej lokacji (1). Będą to dwa oddziały Szkieletów. Bohater z przynajmniej jednym poziomem regeneracji, powinien sobie z nimi poradzić (choć chwilę mu to zajmie). Wewnątrz twierdzy jest działający portal (2). Możesz go wykorzystać do wezwania oddziałów. Najpierw zajmij pustą wieżę, ale może być potrzebna mikstura szybkości (jeśli chcesz to zrobić w jednej turze). Najlepiej postawić tam jednostkę walczącą na dystans. Na mapie znajduje się armia Krasnoludów, ale nie będzie brała udziału w walce (3).
Szkielety to wymagający przeciwnik. Choć nie posiadają żadnych umiejętności specjalnych, są bardzo wytrzymałe. Posiadają ponad dwa razy więcej punktów zdrowia niż większość twoich oddziałów. Wewnątrz fortecy znajdują się 3 oddziały piechoty Szkieletów obok teleportu (2). Najpierw wyślij bohatera na te oddziały i zobacz jak rozwinie się sytuacja. Spróbuj odciągnąć ich od Portalu, aby bezpiecznie wezwać swoje jednostki. We wschodniej części twierdzy są 3 oddziałach Szkieletów-Łuczników na murach (3, strzałki). Pokonanie ich będzie równie ważne jak zwycięstwo z oddziałami na dole. Twój bohater nie może skorzystać z drabiny ani windy, więc musisz kogoś przyzwać, aby ich pokonać. Gdy pokonasz Szkielety przy teleporcie, możesz wezwać np. Katapultę i zabrać ją na mury, korzystając z południowej windy i ustawić na wysokiej wieży.
Dość karkołomna taktyka to wezwanie 6 magów i zamrożenie wszystkich w forcie, ale dopiero po uporaniu się z oddziałami szarżującymi na bohatera. Sprawdza się to tylko na normalnym poziomie trudności. Możesz też użyć zwojów z Błyskawicą wobec Szkieletów znajdujące się na murach lub wezwać Piechotę i wzmocnić go dowolną Tarczą oraz zwojem Broni.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to większa ilość oddziałów atakujących na twoje pozycje (1). Bohater ze wzmocnionymi statystykami nadal jest w stanie sobie sam z nimi poradzić. Możesz wzmocnić go miksturą szybkości, aby mógł zadać więcej obrażeń kiedy będzie szarżował. Wewnątrz fortu czeka na ciebie więcej Szkieletów. Najmniej sprzyjający jest fakt, że przeciwnicy są już na wysokich wieżach (4). W ten sposób taktyki z normalnego poziomu trudności, mogą się nie sprawdzić. Najlepiej jest jak najszybciej przyzwać Piechotę i wysłać ją w miarę możliwości na mury, a bohaterem siać zniszczenie na dole. Kiedy nadarzy się okazja, przyzwij jednostki dystansowe i wyślij je na mury.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
