Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
Aktualizacja:
Czas na drugi etap oblężenia, który ma pomóc w przejęciu twierdzy krasnoludów.

Zajęcie twierdzy nie jest łatwym zadaniem, ale systematyczna eliminacja oddziałów wroga zapewni sukces w tej misji. Przede wszystkim wykorzystaj smoka oraz jego oddział (1), który znajduje się na południowej wieży. Wojownicy są na pierwszej linii, Mag osłabia jednostki atakujące wojownika, Szaman wzmacnia jednostkę Wojowników dodatkowymi punktami zdrowia, a smok ubezpiecza całą akcję. W ten sposób, żaden wróg nie pokona tej grupy. Później, możesz wysłać smoka na pomoc oddziałom w innych częściach mapy, zwłaszcza w północno-zachodniej części.
Na murach są ulokowane jednostki łuczników oraz Vulpis. Przemieść jak najszybciej oddział goblinów na wieżę (2). W ten sposób zablokujesz drogę żołnierzom wroga i zajmiesz bezpieczniejszą pozycję. Łucznicy niech rozpoczną ostrzał wrogów na dziedzińcu. Guarg przebił się przez bramę wraz ze sporą grupą wojowników (3). Powoli zacznij eliminować wrogów, polegając na pomocy pozostałych oddziałów. W razie problemów, przyzwij dodatkowe jednostki walczące na dystans i rozmieść ich na murach.
W międzyczasie, część sojuszniczej armii orków będzie atakować twierdzę od południa (4). Ta armia osłabi garnizon wroga, ale sama nie wygra potyczki, zwłaszcza jeśli twoje oddziały nie nadejdą na czas. Możesz skorzystać z portalu, aby wzmocnić to zgrupowanie. Jednak, najważniejsza jest pomoc własnym oddziałom. Jeśli zdecydujesz się kogoś przyzwać, zacznij od Magów lub Szamanów. Te dwie jednostki to najbardziej efektywne jednostki w twojej armii.
Po oczyszczeniu zachodniej strony twierdzy, czas przegrupować swoja i rozpocząć natarcie na część wschodnią (5). W tym czasie obrońcy z wewnętrznej części twierdzy wyprowadzą swój kontratak (6). Na twoje szczęście, w szeregach tej armii nie ma specjalnych jednostek krasnoludów, tylko wojownicy i strzelcy. W miarę możliwości, ustaw część oddziałów na murach, aby łatwiej walczyć z wrogiem. Poza tym, ostatnia część garnizonu kryje się na wschodniej części murów (7). Do walki z wrogami na ufortyfikowanych pozycjach, wyślij Ildusa. Smok jest w stanie podpalić wrogie jednostki, a w ten sposób szybciej może zredukować punkty zdrowia. Po pokonaniu ostatniego obrońcy, misja zakończy się sukcesem.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.