Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
Aktualizacja:
Po raz kolejny zmierzysz się z Vivric'iem, tym razem silniejszym i z większą ilością strażników.

Misję rozpoczynasz z Arcaene i Sylvius'em. W trzech przeciwległych częściach mapy są kapłanki, który będą bardzo przydatne podczas tej misji. Vivric jest otoczony Wywernami i przyzywa po dwie jednostki co kilka tur. Sam jest odporny na magię, osłabia przeciwników i przez prawie cały czas jest chroniony zwojem Boskiej Tarczy, przez co jest praktycznie nietykalny. Jego słabość, to brak możliwości ruchu i ataku w tej samej turze.
Pośrodku mapy są trzy skrzynie. Każda z nich zawiera trochę złota. Znajdziesz tam Eliksir Lekkich Stóp i Regeneracji oraz zwój zamrożenia. Mogą się przydać, ale zbliżenie się do nich (i przeżycie) będzie bardzo trudne.
Jedyny sposób na pokonanie Vivric'a, to zadanie obrażeń kiedy nie używa zwoju Tarczy. Okazję do ataku masz w turze, gdy Vivric przyzwie swoje bestie. W następnej turze znów, będzie posiadał nietykalność. Ukryj się w lesie, ustaw w pobliżu (najlepiej za lasem) kapłanki i skup się na magu. Bardzo przyda się tutaj eliksiry i zwoje, które zwiększą zadawane obrażenia.
Wróg zazwyczaj atakuje najbliższą jednostkę, które jest najgroźniejsza i naj bardziej wystawiona na ostrzał. Dlatego, warto wystawić Arcaene na zagrożone pozycje. Sylvius ma większy zasięg, więc ustaw go dalej w dobrze chronionej pozycji. Możesz też wykorzystać zwój Tarczy, który zdobyłeś w poprzedniej misji. Wtedy możesz atakować swoim bohaterem, nawet na otwartej przestrzeni. Możesz też użyć zwojów przyzywających jednostki. Dzięki, temu wróg rozłoży swoje siły na większą ilość jednostek. Wywerny atakuj tylko wtedy, gdy nie możesz zaatakować wrogiego Maga. Misja zakończy się tylko porażką Viviric'a.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
