Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
Aktualizacja:
Twoim zadaniem jest obrona wioski oraz jednostek cywilnych. Wróg będzie atakował z wielu kierunków, ale jesteś w stanie odeprzeć gobliny bez większego wysiłku.

Misję rozpoczniesz tuż u bram wioski. Możesz przywołać dodatkowe oddziały z portalu po drugiej stronie rzeki. Wykorzystaj bohatera i kawalerię do kontrataku wojsk goblinów z wschodu, a resztę wyślij do obrony wioski przed atakami z północy i zachodu. Możesz też wysłać piechotę lub milicję do lasu, aby wykorzystać osłonę drzew przed atakmi wroga i zniwelować stratu od strzał przeciwnika.
W wiosce, kusznicy niech pozostaną na wieży. Będą w stanie razić każdego wroga wewnątrz wioski. Jednostki cywilne sprowadź pod wieżę i rozmieść je w barykadach. W ten sposób, jeśli jakiś wróg się przedrze, dłużej utrzymają się przy życiu. Te jednostki muszą po prostu przeżyć, chociaż z 1 punktem zdrowia. Wokół nich umieść pozostałe oddziały.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie). Wróg zyska dodatkowe jednostki na wschodzie i zachodzie. Nie wkroczą od razu do akcji, ale szybko odczujesz ich obecność. Później nastąpi atak z południa, gdzie gobliny będą forsować most. Jest to dodatkowa lokacja do obrony. Najlepiej jest ustawić tam swojego bohatera i sprowadzić resztę wojsk po oczyszczeniu pozostałych części wioski.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
