Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Akcja gry przenosi się teraz na kilka misji na zachodnie krańce cesarstwa. Czas rozprawić się z Elfami! Pierwsza potyczka nie pójdzie jednak tak gładko, ponieważ będziesz musiał korzystać ze sprytu i siły swojego bohatera.

W tej misji dowodzisz jedynie Percival'em. Warto go już wcześniej wzmocnić o umiejętności regeneracji, trening osobisty oraz ilość używanych zwojów i eliksirów (jeśli może rzucać 3 w jednej turze to okaże się bardzo pomocne). Nie będziesz mógł skorzystać w tej misji z portalu i będziesz polegać praktycznie tylko na swoim herosie. Przydadzą się również zwoje Tarcz dla Balist i Kapłanki, Przyzwanie Szkieletów (aby zyskać więcej jednostek) lub Szał czy Błyskawica (do szybkiej likwidacji zagrożeń).
Rozpoczynasz misję na południu mapy (1). Niebieskie strzałki nakreślą kierunek marszu. Najpierw rozpraw się z dwoma jednostkami Łuczników. Jeden jest tuż przy rzece a drugi nadciąga ze wschodu (czerwone strzałki). Dopiero teraz idź dalej drogą w stronę skrzynki oraz nieznajomej jednostki (2). Dołączy do ciebie Kapłanka (Healer), która jest bardzo wrażliwa na ataki i może tylko leczyć jednostki. Otrzymasz też 3 zwoje Kontroli Umysłu niezbędne do wykonania misji. Trzymają Kapłankę zawsze z tyłu i sprawdzaj zasięg ruchu przeciwnika. Wszystkie jednostki Elfów mogą poruszać się po lesie tak jak po pustych polach, więc musisz wziąć to pod uwagę. Trochę dalej nadejdzie kolejny Łucznik wroga. Pamiętaj, aby robić użytek z Szarży i zadać jak najwięcej obrażeń przeciwnikowi. W razie potrzeby, kapłanka uleczy twojego bohatera. W wschodniej bramie (3) czekają na ciebie kolejne jednostki Elfów; dwóch w Łuczników w bramie, a jeden na wieży (1). Na niego najlepiej wykorzystać czar Błyskawicy lub na razie zostawić go w spokoju i pobiec dalej, ale musisz zostawić Kapłankę z tyłu, poza zasięgiem ataku.
Teraz czas na najtrudniejszą cześć misji. W zamku, przed wewnętrznym fortem znajdują się trzy balisty wroga oraz dwie jednostki piechoty Elfów (2). Poczekaj na ich ruch i postaraj się przejąć wszystkie balisty w jednej turze (tutaj przyda się zwiększony zasięg oraz większa ilość rzucanych zwojów na turę). Jeśli nie masz wykupionych ulepszeń, poczekaj aż Balisty się rozejdą w różne kierunki i nie będą w swoim zasięgu ataku. Wtedy zacznij je przejmować pojedynczo i przemieszczaj je tak, aby nie były w stanie się zniszczyć. Balista nie może atakować i ruszać w tej samej turze. Następnie wykorzystaj Balisty do oczyszczenia zamku z jednostek wroga i sprowadź Kapłankę, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Następnie czeka cię walka z wrogim garnizonem, który powróci do zamku z zachodu (3, duża strzałka). Ustaw swoje balisty pośrodku zamku, tak aby wszystkie mogły atakować jednostki na drodze do zachodniej bramy. Bohatera przed bramą, tak aby wróg nadal mógł odnaleźć drogę do balist, ale natrafił na twojego bohatera. W ten sposób rozprawisz się ze wszystkimi jednostkami Elfów.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to więcej jednostek w lesie na początku misji, w zamku oraz powracający garnizon wroga. Zanim podjedziesz do Kapłanki, rozpraw się ze wszystkimi Łucznikami wroga. Następnie użyj zwojów ze Szkieletami w zamku, aby skupić na nich uwagę przeciwnika. Grupa wrogów na koniec misji będzie o wiele większa, warto użyć jeszcze zwojów Szału lub Szkieletów, aby zwiększyć swoje szansę. Warto też rzucić Tarczę na Percival'a, aby miał większe szansę przetrwania. Grunt, to zabezpieczyć oba wejścia. Wraz z Balistami masz odpowiednią siłę ataku, aby pokonać wrogów pojedynczo.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	
- Kampania
		
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
 - Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
 - Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
 - Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
 - Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
 - Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
 - Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
 - Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
 - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
 - Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
 - Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
 - Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
 - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
 - Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
 - Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
 - Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
 - Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
 - Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
 - Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
 - Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
 - Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
 - Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
 - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
 - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
 - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
 - Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
 
 
 - Kampania
		
 
 - Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
