Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Guarg pragnie podbić ziemie elfów. Będą to świetne tereny dla zielonoskórych. Najpierw trzeba pokonać nieugiętego wroga.

Szturmowanie przez rzekę nie należy do najprostszych. Posiadasz sporą armię, jednak ukształtowanie terenu i golem po przeciwnej stronie, nie ułatwi ci sprawy. Masz dużo jednostek walczących wręcz. Postaraj się o dodatkowe jednostki dystansowe np. wywerny lub magowie będą najlepszym rozwiązaniem.
Bitwa rozgrywa się w trzech punktach:
- Południowa cześć to gobliny oraz Agni, walczące o przeprawę na rzece (1). Bardzo ważny jest smok oraz wsparcie magów i wywern w walce z ciężką piechota wroga. Gobliny mają za zadanie powstrzymać nieprzyjaciół, podczas gdy jednostki dystansowe będą skutecznie eliminować nadchodzące oddziały.
- W centrum grupa orków oraz magów stawia czoła piechocie wroga (2). Jest to twoja najlepsze grupa, która broni się w wąskim przejściu. Postaraj się walczyć tyko z jednym wrogiem na raz, a w odpowiednim momencie pomóż pozostałym grupom. Most zapewnia dodatkową ochronę, więc staraj się go utrzymać.
- Północna grupa, jest również złożona z goblinów i dwóch pozostałych bohaterów, Vulpis i Guarg (3). Twoje piechota jest słabsza w porównywaniu z przeciwnikiem, ale to bohaterowie są twoją główną bronią. Używaj Vulpis'a do eliminacji wrogów, którzy stoją na drodze dla orka. Staraj się wejść Guarg'iem pomiędzy wrogów, aby zaatakować jak najwięcej jednostek. Następnie dobij goblinami osłabione oddziały.

Na początku, pierwsze będą uderzać armie na twoich flankach (4,5). Na pierwszej linii jest cięzka piechota, która sprawi ci sporo problemów. Jednak magowie i bohaterowie poradzą sobie z tym zagrożeniem. W każdej grupie wroga jest przynajmniej po jednym medyku, jak i kilka oddziałów łuczników. Zawsze staraj się pokonać ich w pierwszej kolejności. Z piechotą prędzej czy później sobie poradzisz, ale łucznicy elfów i kapłanki mogą zniwelować twoją przewagę.
Po kilku turach będziesz musiał zmierzyć się z golemem (6). Ma dużą redukcję obrażeń, jest bardzo wytrzymały i posiada potężną regenerację zdrowia. Jest za to wolny i ma mały zasięg. Najlepiej jest go osaczyć i zaatakować magami, smokiem i Vulpis'em. Ten ostatni może go pokonać sam, choć będzie to trwało wiele tur na otwartej przestrzeni z relatywnie małą ilością wrogów. Wystarczy go atakować i wycofywać na bieżąco swoją iluzję. Golem będzie go ścigał, ale nigdy go nie dogoni. Dodatkowo, zaatakowanie go wywerną zahamuje regenerację, a podpalenie przez smoka również pomoże go zgładzić.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
