Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
Aktualizacja:
Czas na uderzenie żelaznej pięści Krasnoludów. Sojusznicy aktywnie wezmą udział w tej bitwie, a twoim zadaniem będzie rozprawienie się z pozostałością armii Elfów, która stoi na drodze do ich stolicy.

To ostatnia walna bitwa przeciwko armii Elfów. Otrzymasz pod swoją komendą sporą ilość jednostek Krasnoludów (1). Tuż obok jest skrzynia z zwojami wzmacniającymi atak oraz zwiększającymi redukcję obrażeń. To bardzo przydatne zwoje dla Bereskerów i Dzików, które jako pierwsze będą oczyszczać wąską drogę. Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie przyczółka na wzniesieniu (2, duża strzałka). Musisz sprowadzić działa tuż za swoim wojskiem, aby pokonać nadciągające wojska Elfów. W innym wypadku, zajmą oni pozycję na wzgórzu i z łatwością wyeliminują twoje jednostki walczące wręcz. Z portalu przyzwij Kuszników i Magów, aby powstrzymać oddziały napierające ze wschodu. Ustaw je na murach bramy, na której już nie raz walczyłeś (3).
Wróg posiada sporą armię na wzgórzu, a jego nową bronią są jednostki Elfich Magów (1). Mogą nie tylko atakować na dystans, ale ich ataki osłabiają jednostki. Obniżają ich wskaźnik zadawania obrażeń. Dodatkowo, sporo jednostek wroga tylko czeka aż wejdziesz na wzniesienie. Jest to teren usiany lasami, przez co walka z nimi jest trudniejsza. Z czasem, zaatakują cię małe grupy wrogów ze wschodu, złożone najczęściej z 4-5 jednostek (2). Choć nie jest ich dużo, atak na twoje tyły może mocno ci zaszkodzić.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie wymagało większej obrony na bramie oraz rozważnego ataku na wzgórza. Musisz od teraz uważać na atak na twoje tyłu z kierunku zachodniego (3). Będzie to grupa Łuczników, która może sporo namieszać i mocno zaszkodzić twoim machinom oblężniczym. Ze wschodu zaczną nadciągać duże grupy Elfów (2), więc warto oddelegować jedną lub dwie jednostki z armii Krasnoludzkiej np. Dziki, ponieważ mogą same się leczyć. Na każdym froncie przydadzą się Magowie. Zamrażaj nimi wrogich Magów i Balisty, ale staraj się nie blokować nimi ruchu pozostałych jednostek.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
