Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
Aktualizacja:
Do przekroczenia granic, musisz pokonać istotną przeszkód na drodze do swoich pobratymców. Zdobycie zamku nie będzie najprostszym zadaniem.

Przed tobą zadanie podbicia zamku z rąk ludzi. Wróg posiada przewagę liczebną, jest za wysokimi murami, a wojskami dowodzi potężny mag. Przeciwnik będzie wysyłał wojska falami, więc jest to jedyna przewaga jaką zyskasz. Pozwól wrogów podejść, ale w miejscach wyznaczonych przez ciebie. Posiadasz kilku magów bojowych. Świetnie sobie poradzą z kusznikami na murach oraz ciężką piechotą. Możesz przyzwać jednostki dystansowe lub pikinierów, ponieważ będziesz walczył ze sporą ilością kawalerii.

Zanim zaczniesz frontalny atak na zamek, najpierw otwórz bramy. Do tego celu wykorzystasz smoka. Niech Agni wyruszy na wieżę, niedaleko jego lokacji (1). Dzięki temu już w pierwszej turze, zostaną zniszczony bramy (2). Teraz przemieść część swoich wojsk, tak aby zablokować wejście. Uważaj na maga, jego atak pokrywa się z bramą. On sam zadaje duże obrażenia. W tym momencie zaczną ściągać wrogowie z całego zamku.
Smokiem postaraj zająć się wieże tuż obok bramy (3). W ten sposób pozbawisz możliwości zajęcia tych miejsc przez kuszników. Są to lepiej ufortyfikowane części mury, a do tego wyższe od reszty zamku. Wykorzystaj przewagę wysokości, do atakowania przeciwników nacierających na twoich żołnierzy. Na północnej stronie wyślij magów oraz Vulpis'a pod mury, do atakowania nadchodzących kuszników. Jeśli będziesz szybki, zniszczysz te oddziały nim zdążą ciebie ostrzelać. Następnie pomóż swojej piechocie odeprzeć kontratak garnizonu.
Gdy już zmiękczysz obronę i pozbędziesz się większości łuczników, czas wejść do środka (4). Wykorzystaj las i inne przeszkody terenowe, aby uniknąć ostrzału maga (5). Wewnątrz zamku jest portal, który również może teraz być pomocny. Szybkie jednostki goblinów, mogą dopaść maga, nim ten wyrządzi więcej szkód. Możesz też spróbować go zwabić z wieży. Czasem wystarczy postawić osłabioną jednostkę pole dalej niż jego zasięg ataku. Wtedy powinien zejść z wieży na mur, poniżej jego lokacji. Wykorzystaj smoka i Vulpis'a do szybkiego ataku. Smokiem, najlepiej zająć wieże, aby nie mógł ponownie na nią wejść.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.