Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
Aktualizacja:
Pokonanie nieprzyjacielskiego herosa to duży sukces, ale atmosfera zwycięstwa nie trwa długo. Nadciąga nowy wróg!

W tym scenariuszy zmierzysz się z silnym oddziałem armii krasnoludów. Przeciwnik będzie atakował dwoma grupami. W szeregach twojej armii są Pikinierzy (1). Te jednostki zatrzymają szarżę Dzików Bojowych (2) i będą najskuteczniejszymi pogromcami tych bestii. Pokonanie tej fali jest bardzo ważne, inaczej znajdą się na tyłach twoich wojsk, które będą niezbędne do ukończenia tej misji.
Na północy (3) oraz zachodzie (4) są dwa mosty z portalami oraz wieżami. Są to idealne lokacje do obrony. W tych miejscach będziesz mógł z łatwością pokonać nadciągające wojska armii krasnoludów. Druga grupa to głównie ciężko opancerzeni wojownicy, ale twoim Magowie szybko sobie poradzą nawet z tak silnym wrogiem. Dla ułatwienia życia, warto tylko osłabić jednostkę na pierwszej linii i zredukować liczebność do 1 żołnierza. Następnie, wystarczy niszczyć oddziały na tyłach. W ten sposób zaoszczędzisz sobie kłopotów (oraz więcej oddziałów przeżyje misję).
Dodatkowo, wykorzystaj Szamanów i wzmocnij oddziały walczące wręcz na moście, aby uchronić ich od utraty punktów zdrowia. Pola z mostem oferują bonus do obrony, więc utrzymanie przy życiu twoich orków i goblinów będzie o wiele prostsze. Z czasem wkroczą do akcji strzelcy oraz działa wroga (5). Musisz wyeliminować te oddziały w pierwszej kolejności, zwłaszcza machiny oblężnicze. Nie zapomnij ustawić swoich Magów na wieżach lub użyć swojego smoka do szybkiego rajdu.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
