Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
Aktualizacja:
Karric chce podzielić się z tobą swoimi nowymi wynalazkami, ale odsiecz wojsk elfów zagraża tym planom.

Na chatę Karric'a zmierzają nowe oddziały elfów. Wróg będzie tam, gdzie walczyłeś w poprzedniej misji. Teraz Ty masz przewagę wzgórz oraz klifów. Co więcej, otrzymasz nowy typ jednostek - moździerz (1). Jest to unikatowa maszyna oblężnicza, ponieważ nie musi "widzieć" wroga, aby rozpocząć ostrzał. Wystarczy, że będzie w jego zasięgu. W tej misji, ta umiejętność będzie niezwykle użyteczna.
Wojska elfów zyskają na sile i liczebności w tej misji. Oprócz łuczników i wojowników cienia, do najeźdźców dołączą jednorożce (2). Wytrzymałe jednostki, zdolne do potężnej szarży oraz regeneracji obrażeń. Twoi strzelcy oraz moździerze, powinny wziąć na cel jednorożce w pierwszej kolejności. Następnie atakuj łuczników i na końcu piechotę wroga. Moździerze zostaw na pozycjach, ale strzelców wyślij do swoich wojsk przy teleporcie (3). Tam będą najbardziej potrzebni, aby powstrzymać natarcie elfów.
Wykorzystaj również Karric'a oraz Thurvid'a do spowolnienia ataku wroga - atakuj jednostki na drodze oraz w wąskich przesmykach (4). W ten sposób zrobisz "korek drogowy" i będziesz walczył z mniejszą ilością wrogów. Dodatkowo, elfy będą dłużej pod ostrzałem twoich jednostek. Pamiętaj, aby trzymać moździerze za lasami, aby nie dosięgły ich strzał wrogich łuczników.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
