Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Karric chce podzielić się z tobą swoimi nowymi wynalazkami, ale odsiecz wojsk elfów zagraża tym planom.

Na chatę Karric'a zmierzają nowe oddziały elfów. Wróg będzie tam, gdzie walczyłeś w poprzedniej misji. Teraz Ty masz przewagę wzgórz oraz klifów. Co więcej, otrzymasz nowy typ jednostek - moździerz (1). Jest to unikatowa maszyna oblężnicza, ponieważ nie musi "widzieć" wroga, aby rozpocząć ostrzał. Wystarczy, że będzie w jego zasięgu. W tej misji, ta umiejętność będzie niezwykle użyteczna.
Wojska elfów zyskają na sile i liczebności w tej misji. Oprócz łuczników i wojowników cienia, do najeźdźców dołączą jednorożce (2). Wytrzymałe jednostki, zdolne do potężnej szarży oraz regeneracji obrażeń. Twoi strzelcy oraz moździerze, powinny wziąć na cel jednorożce w pierwszej kolejności. Następnie atakuj łuczników i na końcu piechotę wroga. Moździerze zostaw na pozycjach, ale strzelców wyślij do swoich wojsk przy teleporcie (3). Tam będą najbardziej potrzebni, aby powstrzymać natarcie elfów.
Wykorzystaj również Karric'a oraz Thurvid'a do spowolnienia ataku wroga - atakuj jednostki na drodze oraz w wąskich przesmykach (4). W ten sposób zrobisz "korek drogowy" i będziesz walczył z mniejszą ilością wrogów. Dodatkowo, elfy będą dłużej pod ostrzałem twoich jednostek. Pamiętaj, aby trzymać moździerze za lasami, aby nie dosięgły ich strzał wrogich łuczników.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
