Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Kolejna twierdza wymaga twojej pomocy. Tym razem trafiłaś w odpowiedni moment i przybyłeś na czas. Horda nieumarłych walczy z garnizonem Krasnoludów.

Trudność tej misji leży w kilku czynnikach. Przed tobą liczne jednostki Szkieletów, które i tak są już bardzo wytrzymałe. Krasnoludy aktywnie walczą z wrogiem, ale często podejmują dziwne decyzje i opuszczają dobre stanowiska obronne. Na normlanym poziomie trudności będą sobie jeszcze jakoś radzić, ale na wyższych nie przeżyją bez twojej pomocy. Z północy nadciąga nowy typ jednostek, który będzie największym wyzwaniem w tej misji.
Scenariusz rozpoczynasz przy portalu i musisz skupić się na niszczeniu szkieletów, aby odciążyć obrońców. Na południową bramę fortu, będą głównie napierać zwykłe Szkielety (1). Skupią się na niszczeniu bramy i atakowaniu obrońców. Na zachodniej stronie będą wyłącznie Szkielety-Łucznicy (2). Ich celem jest również południowa brama, ale będą jednocześnie atakować jednostki na murach. Największym zagrożeniem są Kamienne Golemy atakujące z północy (3). Mają aż 300 punktów zdrowia, są odporne na magię i posiadają potężny atak dystansowy. W wewnętrznej części zamku jest skrzynia, która zwiera zwój Ognistej Broni.
Masz dwie opcje. Przyzwij Kawalerię i jednostki dystansowe (Kusznicy/Magowie) i uderz na oddziały na północ od portalu. Rozprawisz się w ten sposób dość szybko z Łucznikami. Możesz też od razu przeć do twierdzy Krasnoludów i spróbować z nimi współpracować. Będziesz musiał przebić się przez oddziały nacierające na bramę. Piechota i Magowie bardzo się przydadzą, ewentualnie dodatkowy oddział Kawalerii lub Katapulty. Potem jak najszybciej przemieść oddziały dystansowe na mury, a bohaterem dostań się do skrzyni. Możesz też przyzwać swoje Szkielety wewnątrz zamku, aby stawić większy opór najeźdźcom.
Najtrudniejsza będzie potyczka z Golemami. Staraj się walczyć tylko z jednym na raz. Nie nawiązuj walki z nim, jeśli masz mało oddziałów. Musisz uderzyć jak największą ilością w krótkim czasie, żeby nie dziesiątkował twoich oddziałów jeden po drugim. Magowie nie mogą ich zamrażać, ale zadadzą obrażania np. zza murów. Korzystaj z przeszkód terenowych, aby się do nich zbliżyć i zaatakować jednocześnie. Wykorzystaj zwój Tarczy i zdobyty w fortecy zwój Ognistej Broni na bohaterze. Staraj się tak atakować, aby to była jedyna jednostka w zasięgu Golemów. Redukcja obrażeń pozwoli mu dłużej przeżyć, a atak z szarzą i wzmocnieniem ataku szybciej pozwoli ci się z nimi rozprawić.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczać nawet dwa razy więcej przeciwników na mapie. O ile ze szkieletami prędzej czy później sobie poradzisz, to Golemy będą głównym zagrożeniem. Ich atak dystansowy szybko pozbawi obrońców jednostek dystansowych, które mogą zadać im realne obrażenia. Często zobaczysz jak Krasnoludy zostaną pokonane, nim sam zdołasz do nich dojść. Jeśli Golemy wejdą na mury, wycofaj się! Najczęściej zaczną podążać za tobą. Tylko na ziemi masz sensowne szanse ich pokonać.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
