Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Armia zielonoskórych dociera do rzekomego miejsca pobytu Serith'a.

Jest to jedna z trudniejszych misji, jeśli nie masz ulepszonej armii, teleportu, ani nie chcesz używać żadnych eliksirów. Walka ze szkieletami i golemami będzie dość trudna. Wszystkie jednostki mają po prawie 200 punktów życia, a golemy są odporne na magie i zdają 150 obrażeń.
Twoja armia jest relatywnie mała (1) - kilka jednostek walczących wręcz i po jednym magu każdej rasy. Każdy z bohaterów będzie bardzo przydatny. Przeciwnik posiada dość silne, ale rozrzucone wojska. Pierwsza grupa jest łatwa do pokonania (2), ponieważ większość twoich wojsk jest blisko, a reszta wrogów dopiero zaczyna się przesuwać się w stronę twoich pozycji (3). Gaurg powinien zawsze atakować przynajmniej 2 przeciwników, Vulpis ma głównie na celu osłabianie oddalonych i najgroźniejszych wrogów oraz wycofanie się do swoich wojsk. Użyj smoka do dobicia najsłabszej jednostki, tak aby płomienie rozprzestrzeniły się na sąsiednie jednostki. Polecam wezwać przez portal jednostki dystansowe, najlepiej szamanów lub magów. Musisz zadawać bardzo dużo obrażeń, te jednostki najlepiej spełnią swoje zadanie.
Kluczem do sukcesu jest walka z jak najmniejszą ilością wrogów. Staraj się izolować jednostki przeciwnika oraz wykorzystaj fortyfikacje (2) i lasy. Jest to niezmiernie ważny element podczas walki z golemami. Prawie wszystkie jednostki w twojej armii nie przeżyją jednego ataku golemów (4), dlatego ważne jest, aby skupić swoje wysiłki. Niezbędny będzie tutaj szaman, który wzmocni twoje oddziały na pierwszej linii. Jeśli możesz zafundować sobie dodatkowe zwoje, to zakup zwój Tarczy lub wzmacniający atak, zwój Błyskawica albo Kontrola Umysłu będą tutaj w cenie. Gdyby wróg uderzał w większej ilości niż kilka jednostek, to lepiej jest wycofać trochę do tyłu swoje wojska, znaleźć dobre pozycje i podzielić siły atakujących.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
