Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Czas na zemstę! Atak na fortecę elfów będzie utrudniony - forteca jest duża i w dobrym miejscu, a elfy to mistrzowie łucznictwa. Prawie wszystkie ich jednostki, to oddziały walczące na dystans. Jednak Krasnoludy będą sprzymierzone z tobą w tej misji.

Zanim przejdziesz do ataku, będziesz musiał zniszczyć przednią straż. Balisty strzegą mostu i uniemożliwiają Krasnoludom przeprawę. Do ich pokonania możesz wykorzystać zwoje w pobliskich skrzyniach i przyzwać szkielety obok ich pozycji do ataku z zaskoczenia. Może też przyzwać Magów z pobliskiego teleportu i zza drzew atakować wroga lub postawić na Kawalerię i zmasowaną szarżę.
Po zniszczeniu oddziału wroga przy moście czas na atak na fortecę. Krasnoludy będą powoli się przeprawiać. Synchronizuj swój szturm z ich wymarszem. Najniebezpieczniejszą jednostką, będzie Balista na wysuniętej wieży (czerwona obręcz). Zaatakuj Magami, przyzwij Szkielety na murach albo użyj zwoju Szał na tej jednostce. Od teraz atak będzie trochę prostszy i nie poniesiesz dużych strat.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) ti nie tylko większa ilość obrońców w samym zamku, ale fale posiłków. Elfy otrzymają do trzech grup wsparcia. Najpierw uporaj się z grupą, która nadejdzie od twoich tyłów, na południu. Następnie uważaj na grupę z zachodu. Ostatnia grupa wejdzie do zamku z północnego wschodu.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
