Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
Aktualizacja:
Arcaene wyrusza na w podróż do Kręgu Druidów, ale po drodze natrafia na duża gromadę agresywnych zwierząt.

Misje rozpoczynasz na południu, na lewej stronie rzeki (1). Tuż obok twoich pozycji jest portal, który warto wykorzystać do przywołania oddziałów walczących na dystans.
W pierwszej części misji będziesz walczył z krasnoludzkimi Dzikami. Posiadają zdolność szarży oraz regenerację zdrowia, a w tej misji mogą pływać (poruszają się po polach rzeki). Dlatego warto jak najszybciej eliminować Dziki pojedynczo. Możesz poczekać na nich w lesie, przez co nie wykorzystają bonusu do ataku wynikającego z szarży a twoje oddziały zyskają na dodatkowej ochronie (1). Możesz też wyjść z inicjatywą i jak najszybciej zniszczyć wroga, zanim zacznie zbliżać się do lasu. Następnie umieść swoje wojska tuż nad portalem i odeprzyj drugą grupę Dzików oraz Wilków z północy (2). Jeśli to możliwe, trzymaj oddziały w lesie i otocz Dziki, które znajdą się na brzegu. Arcaene może jednym atakiem pozbyć się Wilków, a Wojownicy niech walczą z Dzikami.

Ostatnia część misji to walka z potężnym Niedźwiedziem (3). Otrzymasz dodatkowe oddziały łuczników a w skrzyni przed tawerną znajdziesz eliksir z trucizna (wzmocnienie ataku jednostki) oraz trochę złota. Skorzystaj ze wzmocnienie tylko, jeśli masz mało jednostek. Niedźwiedzia można pokonać w dość prosty sposób. Ustaw dwa oddziały Wojowników w lesie, tuż przy polanie. Za wielkim głazem oraz na drodze poniżej ustaw łuczników, tak aby mieli linię strzału przed pozycjami twoich żołnierzy. Teraz poczekaj na przeciwnika i zacznij z nim walczyć. Jeśli twoi żołnierze w lesie będą mieli mało punktów życia, zamień oddziały miejscami. Las zapewni im dodatkową ochronę, łucznicy dokończą dzieła.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
