Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Pierwsza misja w kampanii jest o tyle trudna, ponieważ musisz polegać na jednostkach początkowych i możesz przyzwać tylko jeden oddział Milicji. Będziesz posługiwał się przede wszystkim jednostką bohatera, aby pokonać goblinów.

Sytuacja na planszy wygląda nieciekawie. Tuż przy twojej lokacji startowej jest kilka oddziałów wilków, ale również teleport. Wykorzystaj przewagę lasów, przywołaj jednostki za plecami wilków i pokonaj wrogów. Zbierz przedmioty ze skrzyni swoim bohaterem i w razie potrzeby ulecz swoich żołnierzy. Potem nastąpi kontratak z południa. Twój bohater powinien pokonać większość oddziałów wykorzystując szarżę.
Następnie zaatakuj grupę wrogów przed mostem. Postaraj się zaatakować najbardziej wysunięty oddział i uderzyć całą armią, gdy reszta wrogów się zbliży. Ostatki przeciwników są po drugiej stronie mostu, dlatego najlepiej jest walczyć najsilniejszą jednostką na moście. Do tego celu najlepsza jest kawaleria.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie). Ilość przeciwników znacznie się zwiększy, przede wszystkim musisz pokonać znacznie większą ilość wilków. Wrogowie przy moście będą bardziej doświadczeni, a od północy kilka oddziałów będzie próbować przeprawić się przez płyciznę na rzece. Najtrudniej będzie pokonać liczną armię nadciągającą drogą z północnego-wschodu. Tutaj również kluczem jest powstrzymanie wroga na moście, przy wsparciu jednostek dystansowych i piechoty/kawalerii.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
